کد خبر: 964423
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
فرماندار سرعین:
فرماندار شهرستان سرعین گفت: در حال حاضر به ارزش یک هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری شهرستان سرین اتفاق افتاده و در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین حسن‌پور در مجمع انتخاباتی جامعه اقامتی و هتلداران استان اردبیل در سرعین اظهار کرد: این جای افتخار است که با محوریت سرعین این مجموعه شکل گرفته به طوری که از 7 هیئت مدیره این مجموعه چهار نفر از شهرستان سرعین هستند.

وی با بیان اینکه 80 درصد ظرفیت و جایگاه گردشگری استان در سرعین متمرکز شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری این انتخابات جای افتخار و سربلندی برای اهالی سرعین دارد چرا که در چنین تشکل‌ها و مجموعه‌های صنفی به معنای واقعی لایه‌های مختلفی از دموکراسی و مردم‌سالاری را می‌توان مشاهده کرد.

فرماندار سرعین ادامه داد: شاخصه اصلی تشکل‌های صنفی مدنی بودن و دموکراتیک بودن آنهاست که به یقین هیئت مدیره جدید جامعه اقامتی استان باید تلاش فراگیری را انجام دهد تا در چند حوزه کارها به شکل شایسته به پیش برود.

حسن‌پور توجه به مدرن‌سازی و بهره‌گیری از روش‌های نوین را در حوزه گردشگری یادآور شد و بیان کرد: باید از روش‌های سنتی در حوزه گردشگری پرهیز کرده و با بهره‌گیری از روش‌های مدرن زمینه جلب گردشگران را فراهم کرد.

وی به مشکل جارچیان در سرعین نیز اشاره کرد و گفت: اعمال همین روش‌های سنتی به گسترش پدیده جارچیان منجر شده به طوری که آرامش و امنیت روانی گردشگران و مسافران را به هم زده است.

فرماندار سرعین وظیفه تشکل‌های صنفی و نقش واسطه‌ای آنها را بین اعضای صنف و حاکمیت یادآور شد و افزود: تمام فعالیت‌های این مجموعه‌ها باید شفاف و در راستای حفظ حق و حقوق مردم و حمایت از تلاشگران صنف حوزه اقامتی و هتلداران باشد.

حسن‌پور ادامه داد: سرعین شهر گردشگری است و ما تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های گردشگری را به شکل مطلوب فراهم کنیم به طوری که بهسازی جاده گردشگری آلوارس و ایجاد راهدارخانه سیار در این نقطه از برنامه‌های استانداری و فرمانداری سرعین است.

وی گفت: البته ما تنها در بخش آب‌های گرم متمرکز نشدیم بلکه در کنزق و تپه آناهیتا به دنبال ایجاد سایت‌های تاریخی هستیم تا گردشگران از این مناطق نیز استفاده کنند.

امام جمعه سرعین نیز در این جلسه با بیان اینکه بعد از گذشت 40 سال ما به وجود 7 تا 8 میلیون بیکار در کشور افتخار می‌کنیم، اظهار کرد: این سیل بیکاران نه تنها جای افتخار ندارد بلکه یک نفر بیکار در جامعه ما نیز زیادی است.

حجت‌الاسلام محمود اصغری خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اصلی در تشدید بیکاری این است که بخشی از مردما ما راغب به کار نیستند و تنها به درآمدهای افسانه‌ای امید بسته‌اند.

وی مجموعه جامعه اقامتی را یک نهاد مردمی فعال توصیف کرد و گفت: در هشت سال حضورم در سرعین فعالیت این مجموعه صنفی را خوب و مطلوب ارزیابی کرده و بر این باورم در این مجموعه به تعهد و تخصص باید بیشتر بها داده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر