کد خبر: 964087
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
با هدف ایجاد تعامل و ارتباط هرچه بیشتر شهروندان با مجموعه مدیریت شهری
ولین دوره تورهای بازدید از پروژه ها و فعالیت های مدیریت شهری، جمعی از فرهنگیان شهر اراک به عنوان یکی از گروه های تاثیر گذار جامعه ضمن آشنایی با اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه شهرداری، از سرای محله الهیه، آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح شهید کاوه نبیری، تقاطع غیرهمسطح میدان ورزش با حضور طوفان محمدی رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری،سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، حمزه لو رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، دولت آبادی ناظر عالیه پروژه های عمرانی شهرداری و همچنین جمعی از کارشناسان سازمان های تابعه شهرداری و برگزار شد. 

اولین دوره تورهای بازدید از پروژه ها و فعالیت های مدیریت شهری، جمعی از فرهنگیان شهر اراک به عنوان یکی از گروه های تاثیر گذار جامعه ضمن آشنایی با اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه شهرداری، از سرای محله الهیه، آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح شهید کاوه نبیری، تقاطع غیرهمسطح میدان ورزش با حضور طوفان محمدی رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری،سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، حمزه لو رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، دولت آبادی ناظر عالیه پروژه های عمرانی شهرداری و همچنین جمعی از کارشناسان سازمان های تابعه شهرداری و برگزار شد. 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در بازدید سرای محله الهیه گفت: سراهای محله یکی از اقدامات جدید شهرداری است که در سال جاری و با دستور شهردار و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر طی انعقاد یک تفاهم نامه میان شهرداری و آموزش و پرورش، از ابتدای تیرماه در ۱۰ محله شهر اراک راه اندازی شده و انواع دوره های آموزشی و فرهنگی ویژه شهروندان در این سراها در حال برگزاری می باشد. 
در ادامه دولت آبادی ناظر عالیه پروژه های عمرانی شهرداری اراک در بازدید ازتقاطع ورزش به ارایه توضیحاتی در خصوص مشخصات فنی پروژه پرداخت وگفت: مساحت این پل ۱۰ هکتار می باشد که ۶ هکتار آن یعنی فضای، رمپ ها و لوپ ها با کاربری فضای سبز طراحی شده است. 
وی در ادامه با اشاره اینکه این تقاطع دارای ۱۸ مسیر و ۶ دهانه پل می باشد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات تکمیلی این پروژه با عملیاتی همچون روکش آسفالت، فضای سبز، هندریل ها و روشنایی رو به اتمام می باشد و پیش بینی می شود که در اوایل شهریور ماه این پروژه تکمیل و به بهره برداری رسد. 
دولت آبادی ناظر عالیه پروژه های عمرانی شهرداری اراک در این بازدید به ارایه توضیحاتی در خصوص مشخصات فنی و عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید کاوه نبیری پرداخت و گفت: در تلاش هستیم که تا پایان سال جاری این پروژه را نیز به بهره برداری برسانیم. 
لازم به ذکر است، در این بازدید کارشناسان سازمان های تابعه شهرداری از جمله سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، سیما و منظر و فضای سبز شهری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک به ارایه گزارشی از عملکرد سازمان های خود جهت اطلاع هرچه بیشتر بازدید کنندگان پرداختند. همچنین در این تور ، المان جدید میدان فاطمیه شهر اراک مورد بازدید قرار گرفت و توضیحات لازم پیرامون مفاهیم و مبانی این المان توضیح داده شد. 
گفتنی است در سایر تورهای بازدید نیز ، از سایر اعضای جامعه نیز دعوت بعمل خواهد آمد تا با عملکرد مدیریت شهری و آنچه که برای توسعه شهری در حال انجام می باشد،آشنا شوند و بدانند که کلیه عوامل خدمتگذار شهرداری برای آسایش و آرامش هرچه بهتر و بیشتر ایشان در شهر تلاش می نمایند. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر