کد خبر: 963872
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
یک ایرانی عاشق فوتبال و از جمله مردان کاربلد در زمینه نقل و انتقال بازیکن دست به اقدامی جالب زده و از آنجا که مالک باشگاهی در ترکیه است با یک کار قانومند و هدفدار بدون اینکه از لابه لای هزار توی دلال‌ها بخواهد عبور کند خودش اقدام به فراخوان می‌کند و جوانان مستعد را توسط یک تیم مجرب با تست گیری پیشرفته انتخاب کرده و برای عقد قرار داد به باشگاه‌های ترکیه‌ای معرفی می‌کند.
سیدرضا فیض آبادی
یک کار بسیار ارزشمند تا بخشی از جوانان کشورمان که مجال حضور در لیگ‌های برتر و منطقه‌ای پیدا نمی‌کنند از این طریق هم استعدادشان شکوفا می‌شود و هم اینکه خود بخود از این راه تعدادی جوان خوش اتیه آینده خود را به لحاظ مالی و فوتبالی بیمه می‌کنند.
سامان سهرابی مالک ایرانی باشگاه سامی اسپور امیدواراست با این کار، پیشرفتی برای حضور بیشتر جوانان فوتبال ایران در لیگ معتبر ترکیه باشد.
مرحله سوم استعدادیابی باشگاه سامی اسپورت ترکیه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد که در این مرحله بیش از ۲۰۰ بازیکن در سن‌های مختلف شرکت کردند.
از بین این نفرات حدود ۳۰ بازیکن برگزیده شدند تا برای انتخاب مرحله نهایی راهی آنتالیا شوند. البته در دو مرحله قبلی که تست گیری صورت گرفته بود، ۱۸ بازیکن انتخاب شده بودند که همه آن‌ها با تیم‌های ترکیه‌ای قرارداد بسته اند و باید پانزدهم مرداد در تمرینات تیم‌های شان شرکت کنند.
در صورتی که از بین نفرات فعلی که آن‌ها نیز تا چند روز دیگر عازم ترکیه می‌شوند، بازیکن دیگری انتخاب شود و با باشگاه جدید قرارداد امضا کند؛ رکورد عجیبی در ترانسفر بازیکنان ایرانی به خارج از کشور شکسته خواهد شد. رکوردی که تنها یک باشگاه آن را به نام خود ثبت می‌کند و باید دید بازیکنان جوان ایرانی در تیم‌های ترکیه‌ای چه عملکردی را بر جا خواهند گذاشت؟
کاری که در گذشته تیم‌های باشگاهی تیم‌های کشور انجام می‌دادند، ولی اخیرا باشگاه سامی اسپور که در خود کشور ترکیه فعالیت می‌کند، انجام می‌دهد. علیرضا نیکبخت واحدی، بابک پورغلامی، قاسم دهنوی، آریا حسن زاده و چند نفر دیگر کار تست گیری را برای انتخاب نفرات برتر انجام می‌دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار