کد خبر: 963699
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
گفت وگوی " جوان آنلاین" با دارنده مدال نقره کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ
خانه تکانی در خانه کشتی شروع شد. بعد از این که مجمع به نفع علیرضا دبیر رای داد و او ریاست فدراسیون را در دست گرفت کمتر از یک هفته طبق انتظار دبیر دست به تغییر مهره‌ها زد و در اولین حرکت حمید سوریان را به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی انتخاب کرد و بلافاصله رقیب سرسخت خود در انتخابات را به عنوان رئیس کمیته لیگ کشتی منصوب کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: رحیم علی آبادی عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت گو با " جوان آنلاین" درباره انتخاب سوریان به عنوان نایب رئیسی فدراسیون کشتی گفت: به هر حال هر کسی که رئیس فدراسیون می‌شود دوست دارد تا ساز و کار خودش را در فدراسیون پیاده کند. به طبق آقای دبیر هم این حق را داشت تا با نفرات جدید و البته جوان کاش را شروع کند. حمید سوریان که یکی از نخبه‌های کشتی فرنگ ما محسوب می‌شود با اتکا به پشتوانه قهرمانی و البته تفکر نیروی جوانی می‌تواند کمک حال رئیس جدید فدراسیون کشتی باشد و‌ این یعنی اینکه کشتی در حال پیشرفت خواهد بود. باید این انتصاب را به فال نیک گرفت و همه با حمایت از دبیر و سوریان آرزوی موفقیت کشتی را داشته باشیم. قطعا حمید سوریان می‌توان یار کمکی خوبی برای دبیر محسوب شود و او را در این مسئولیت سنگین یاری کند..
علی آبادی: دبیر با استفاده از نیرو جوانی می‌تواند در عرصه مدیریتی موفق شود
وی در ادامه افزود: کشتی در چند ماه اخیر لطمات زیادی دیده و بی شک دبیر، چون خودش از جنس کشتی است و با مشکلات کشتی آشناست بهتر می‌داند چکار باید کند. امروز که سوریان در فدراسیون حکم گرفته یار کمکی بسیار خوبی برای دبیر خواهد بود و دبیر با علم به این موضوع او را انتخاب کرده است.

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ گفت: به نظر من این تغییرات مدیریتی بازهم ادامه خواهد داشت و همان طور که می‌دانید نصیرزاده هم جایگزین توکلی در کمیته لیگ کشتی شده و بازهم به نظرم این این تغییر و جابجایی مهره‌ها ادامه خواهد داشت تا دبیر یک تیم دل خواه را در جهت پیشرفت کشتی آماده کند.
علی آبادی با اشاره به اینکه کشتی فراز و نشیب‌های زیادی خواهد داشت خاطر نشان کرد: دبیر باید بداند که پا به مرحله‌ای گذاشته او تازه کار سختش شورع نشده است. باید بداند که در این راه باید فشار‌های کاری زیادی را تحمل کند، چراکه قدم در راهی گذاشته که سختی‌های فراوانی دارد. اداره امور فدراسیون کشتی، کار ساده‌ای نیست و همکاری و همراهی تمامی متولیان ورزش کشور را می‌طلبد. امیدوارم سوریان در طول مسیری که هم اکنون وارد آن شده از اطرافیان کشتی لطمه نبیند و حرمت و کسوت او حفظ شود. طبیعتا ورزش حرفه‌ای با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه است و هر ناکامی و شکستی، تبعات سنگینی برای متولیان و مسئولان فدراسیون دارد.
وی در پایان گفت: به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ کشتی برای دبیر و سوریان و همه اهالی کشتی آرزوی موفقیت می‌کنم، بی شک دبیر می‌تواند با استفاده از نیرو و انرژی جوانی در عرصه مدیریت هم عرض اندام کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار