کد خبر: 963686
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
نامه محرمانه درباره عدم کارایی شهردار اصفهان؛
جمعی از چهره‌های شاخص علمی و فرهنگی اصفهان طی نامه‌ای محرمانه، مراتب اعتراض خود را نسبت به عملکرد مدیریت شهری اصفهان به یکی از مقامات عالی‌رتبه کشور اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،جمعی از اساتید و چهره‌های شاخص علمی، مذهبی و فرهنگی اصفهان در نامه‌ای محرمانه نسبت به عملکرد شهرداری اصفهان، مراتب اعتراض خود را به یکی از مقامات عالی‌رتبه کشور اعلام کردند.

بر این اساس از مهم‌ترین محورهای این نامه می‌توان به عملکرد سیاسی و حزبی مدیریت شهری اصفهان در جذب و استخدام عوامل فاقد تخصص و مؤثر در فتنه 88 و همچنین تعدیل و اخراج نیروهای کارآمد و متخصص به بهانه‌های مختلف نام برد.

در دیگر محورهای این نامه به مواردی چون برگزاری جشن‌ها و فستیوال‌های مختلف با هزینه‌های گزاف و حواشی بسیار اشاره شده که موجبات انتقاد و ناراحتی مردم و نخبگان را فراهم کرده که بعضاً به نتایج مطلوبی هم نرسیده است.

مواردی مانند برگزاری مراسمات سیاسی و حزبی و همچنین میتینگ ها و برنامه‌هایی با حضور عوامل فتنه 88 با هزینه بیت‌المال و در فضاهای عمومی شهر و توهین و تخریب علما در جلسات شورای شهر و تقدس زدایی از فضای عمومی شهر با اقداماتی چون تعویض نام خیابان‌ها و معابر از نام صحابه پیامبر (ص) و علما به نام‌های متفرقه و حذف هزینه‌های مذهبی مانند تعمیر مساجد و اماکن مذهبی و تبلیغات محرم و صفر و ایام مذهبی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نامه است.

در بخش دیگری از این نامه به اصرار بر ترویج مسائل خلاف شرع از سوی مدیریت شهری اصفهان و سفرهای خارجی مسؤولان شهری بدون اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های امنیتی اشاره شده است.

این نامه با 60 امضا به تهران ارسال شده و انتظار می‌رود به زودی با واکنش‌هایی همراه باشد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار