کد خبر: 963567
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
تیم فوتبال بارسلونا که در سمت راست ترکیبش نیاز به تقویت دارد به دنبال بازیکنی است که مانند دنی آلوس بتواند شریک خوبی برای مسی باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در تیم فوتبال بارسلونا هنوز تقویت ترکیب به پایان نرسیده و یکی از قسمت‌هایی که شدیداً نیاز به تقویت دارد سمت راست است، جایی که زمانی دنی آلوس در آن بازی می‌کرده است.

بعد از شکست بارسلونا مقابل چلسی در دیدار پیش‌فصل، والورده به خوبی متوجه شد مشکلاتی در تیمش هست که قبل از شروع بازی‌های لالیگا باید برطرف شود.

از زمانی که دنی آلوس بارسا را ترک کرده، بارسا جایگزین مناسب او را پیدا نکرده و سرخی روبرتو هم بازیکنی بوده که بیش از باقی در آن پست بازی کرده، اما نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

ایده بازی کردن روبرتو به جای آلوس برای لوئیس انریکه بوده است که آن طور که باید جواب نداده است. در نتیجه باشگاه تصمیم گرفت در سال ۲۰۱۷ سمدو را به خدمت بگیرد که خریدش مانند یک قمار بزرگ بود، اما این بازیکن پرتغالی هم نتوانست از تمام پتانسیلش استفاده کند.

نکته در ترکیب بارسا، اما این است که بازیکنی که در این پست بازی کند باید بهترین همبازی و شریک برای لیونل مسی باشد، آن طور که دنی آلوس بود. در طول ۸ فصلی که آلوس در بارسا بود توانست همکاری بسیار خوبی با مسی داشته باشد و کمک کرد تا ستاره آرژانتینی بیش از پیش مهارنشدنی باشد. مخصوصاً زمانی که گواردیولا سرمربی تیم بود. او بار‌ها در طول بازی‌ها با سانتر و پاس‌های کوتاه مسی را در موقعیت گلزنی قرار داده بود و حالا بارسا به دنبال بازیکنی است که بتواند همین کار را انجام دهد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار