کد خبر: 963424
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین انجام شد
روز گذشته با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، طی مراسمی نمادین، بهره‌برداری از ۴ هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی کشور با افتتاح یک طرح بهداشتی در روستای پایگلان از توابع شهرستان سروآباد در استان کردستان آغاز شد.
سرویس ایران جوان آنلاین: مراسم بهره برداری از ۴ هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی، عمرانی و زیرساختی کشور با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس و جمعی از مسئولان اجرایی در استان کردستان برگزار شد.
اواخر سال گذشته بود که اعلام شد در یک طرح مشترک که سپاه با کمک دولت انجام می‌دهد ۴۰هزار طرح و پروژه تعریف شده که به فراخور استان‌ها تا پایان سال‌جاری (۹۸) به تدریج به بهره‌برداری خواهد رسید.
بر همین اساس و در سفر سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به استان کردستان، روز گذشته به صورت همزمان ۴هزار و ۵۰۰ پروژه زودبازده و عام‌المنفعه که توسط بسیج سازندگی در نقاط مختلف کشور احداث شده، به بهره برداری رسید.
بر پایه این گزارش ۱۳۶ پروژه از آمار ۴ هزار و ۵۰۰ پروژه که آماده افتتاح بود در استان کردستان قرار دارد که خانه بهداشت پایگلان در شهرستان سروآباد به نمایندگی از دیگر پروژه‌های استانی و کشوری با حضور مسئولان لشکری و کشوری افتتاح شد.
برای اجرای این ۱۳۶ پروژه در مجموع ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با کمک دولت، خیرین و امکانات سپاه هزینه شده است.
در این مراسم، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان با کمک مردم، دولت و حضور گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در دست احداث یا تعمیر و بازسازی است و باقی واحد‌های مسکونی آسیب دیده نیز در کمترین زمان به بهره‌برداری می‌رسند.
سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه توسعه و امنیت دو بال حرکت یک کشور و یک ملت است، یادآور شد: نظام مقدس اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب، هر دو راهبرد را در دستور کار داشته است ضمن اینکه توسعه، نیازمند امنیت است و با لطف خدا، امنیت کشور ما به‌خصوص استان‌های مرزی در دنیا مثال‌زدنی است و در سایه همین امنیت، شاهد پیشرفت، آبادانی و توسعه هستیم.
وی افزود: در طول ۴۰ سال گذشته، استان‌های کردنشین با مردم وفادار، انقلابی و ولایت‌مدار و میهن دوست خود، ثابت کرده‌اند اجازه نخواهند داد کسانی با هر عنوان و پوششی و تحت هر نام جعلی که برای خودشان انتخاب می‌کنند، خدایی ناکرده کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کنند.
فرمانده بسیج مستضعفین کشور همچنین به همراه جمعی از مسئولان استان به دیدار خانواده شهید پیشمرگ مسلمان کُرد، فتح الله آقا ویسی رفت، این شهید بزرگوار سال ۶۲ در درگیری با عناصر ضد انقلاب در دولاب به درجه رفیع شهادت رسید.
لازم به ذکر است، سپاه کردستان در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی، اجرای محرومیت‌زدایی از روستا‌های دو شهرستان بیجار و سروآباد را از سال گذشته آغاز کرده، ضمن اینکه در هر شهرستان هم یک دهستان زیر پوشش اجرای این طرح‌ها قرار گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار