کد خبر: 963170
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان با اشاره به اعزام ۳ قایقران معلول به مسابقات جهانی مجارستان گفت: هدفمان بر این است که ابتدا در فینال A مسابقات جهانی قرار بگیریم و سپس سه سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ را در این تورنمنت کسب کنیم.
سرویس وززشی جوان آنلاین: مسعود مهدوی‌نیا با اشاره به اعزام ۳ قایقران معلول به مسابقات جهانی مجارستان در اواخر مرداد اظهار کرد: براساس ۴ اردویی که از ابتدای سال تاکنون در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی داشتیم در نهایت نادر عیوضی و شهلا بهروزی راد در کلاس KL ۳ و اسلام جاهد در کلاس KL ۲ برای شرکت در مسابقات جهانی مجارستان انتخاب شدند که البته اسلام جاهد به جز این که در کایاک تک نفره ۲۰۰ متر برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ تلاش خواهد کرد در رشته VOA نیز برای کسب سهمیه رقابت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که شما قبل از این عنوان کرده بودید کسانی به این تورنمنت اعزام می‌شوند که در فینال A مسابقات قرار بگیرند و شانس زیادی برای کسب سهمیه داشته باشند، آیا نفرات اعزامی چنین شرایط را دارند، گفت: ما از ۶ قایقران حاضر در اردوی تیم ملی پس از انجام چند مرحله رکوردگیری کسانی را برای مجارستان انتخاب کردیم که شرایط قرار گرفتن در فینال A جهان را دارند و رکورد‌های آن‌ها نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. در این مسابقات نیز در هر رشته در بخش زنان و مردان ۶ سهمیه بین قاره‌های مختلف توزیع می‌شود که من امیدوارم در این تورنمنت به ۳ سهمیه دست پیدا کنیم.

مهدوی‌نیا همچنین در خصوص وضعیت قایقرانان اعزامی در این تورنمنت برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خاطرنشان کرد: وضعیت بهروزی‌راد از نظر رکوردی نسبت به دوره‌های قبل خیلی بهتر شده و امید زیادی به کسب سهمیه او داریم. البته با توجه به آنالیزی که کمیته ملی پارالمپیک و کمیته داوران از روند رکورد‌های وی به عمل آوردند جایگاه دوم جهان را برای او پیش‌بینی کردند. در حال حاضر نیز رقیب اصلی وی حریفی از ازبکستان است که در مسابقات قهرمانی آسیا با اختلاف صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت. نادر عیوضی و اسلام جاهد نیز در آسیا حرف اول را می‌زنند، اما در جهان نه، اما با تمرینات خوبی که در این مدت در اردو‌ها داشتند امیدوار به کسب سهمیه پارالمپیک توسط هر سه قایقران اعزامی هستیم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان در پایان با اشاره به هماهنگی خوب کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی در برپایی اردو‌ها اظهار کرد: در ۴ اردویی که برای تیم ملی قایقرانی برگزار کردیم تیم از نظر اسکان، تغذیه و خوابگاه شرایط خوبی نسبت به گذشته داشته و فدراسیون قایقرانی حمایت خوبی از قایقرانان معلول به عمل آورده است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار