کد خبر: 963102
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
کاریکاتوریست فعال در جبهه فرهنگی انقلاب از برپایی نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «ملکه کشتی‌رُبا» با موضوع دزدیده شدن نفتکش ایرانی به دست دولت خبیث انگلیس خبر داد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: مسعود شجاعی‌طباطبایی با اعلام این خبر به مهر گفت: بعد از دزدیده شدن نفتکش ایرانی توسط دولت خبیث انگلیس که بدون هیچ گونه قانون و پروتکل جهانی و بررسی در دادگاهی که صلاحیت نداشت صورت گرفت، غیورمردان ایرانی نسبت به این واقعه واکنش نشان دادند و بلافاصله توانستند طی اقدامی متقابل و برای حفظ منافع ملی کشور، نفتکش انگلیسی را توقیف کنند.
وی با اشاره به اقدام رسانه‌ای غرب در نمایش چهره‌ای متفاوت از ایران پس از اقدام سپاه در توقیف نفتکش انگلیسی توضیح داد: غرب با کار وسیع رسانه‌ای و با کارتون و کاریکاتور تلاش کرده است یک طرفه و بدون اینکه ماجرای دزدیدن نفتکش ایرانی را مطرح کند، تنها به موضوع توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران بپردازد و با این اقدام درصدد هستند این جریان به فراموشی سپرده شود، بنابراین ضروری بود ما به عنوان کاریکاتوریست‌ها و هنرمندان دغدغه‌مند وارد میدان شویم و به موقع نسبت به این موضوع واکنش دهیم.
این هنرمند تصریح کرد: به همین منظور نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «ملکه کشتی‌رُبا» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح در نگارخانه اسوه با نمایش ۳۵ الی ۴۰ اثر از ۱۴ هنرمند با این رویکرد برگزار خواهد شد.
وی از تشریح جزئیات، رویکرد‌ها و اهداف نمایشگاه «ملکه کشتی‌رُبا» طی یک نشست خبری با اهالی رسانه در روز افتتاح این نمایشگاه که زمان آن هم اعلام می‌شود، خبر داد.
شجاعی‌طباطبایی در پایان گفت: کاریکاتور رسانه‌ای با زبان جهانی به حساب می‌آید و ما نیز لازم دیدیم همه حقایق را در قالب این رسانه به گوش جهانیان برسانیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار