کد خبر: 963029
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
استارت دوباره تیم ملی والیبال کشورمان از فردا برای مسابقات انتخابی المپیک در حالی زده خواهد شد که کولاکوویچ سرمربی تیم ملی کشورمان ۱۵ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی ایگور کولاکوویچ برای مرحله اول مسابقات انتخابی المپیک به شرح زیر می‌باشد.
سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، علی شفیعی، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمد جواد معنوی‌نژاد، جواد کریمی، محمدرضا مؤذن بازیکنان دعوتی به اردو هستند.

خوش خبر: تیم ملی دو هفته دیگر به روسیه می‌رود
نکته جالب توجه دعوت از شهرام محمودی است که پس ازسال‌ها به تیم ملی دعوت شده است. ایگور کولاکوویچ اعلام کرد پس از پایان مسابقات زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان، محمدرضا حضرت‌پور و پوریا یلی به تیم اضافه خواهند شد.

تشریح برنامه‌های تیم ملی والیبال ایران تا انتخابی المپیک از زبان سرپرست
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: اردو‌های ملی پوشان از روز سه شنبه آغاز خواهد شد. امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی مردان ایران درباره برنامه تمرینی و اردو‌های تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی والیبال بعد از استراحت کوتاه کولاکوویچ به بازیکنان، از سه‌شنبه بعدازظهر آغاز خواهد شد و نفراتی که در تیم حضور داشتند به اردو خواهند آمد. مدت کوتاهی برای تمرین و ریکاوری در اختیار داریم و باید سریع برای انتخابی المپیک آماده شویم.

او در ادامه با اعلام خبر حضور تیم ملی در کشور بلغارستان، بیان کرد: یازده مردادماه عازم بلغارستان خواهیم شد. بلغارستان برای بازی دوستانه ما را دعوت کرده و بعد از انجام دو بازی دوستانه با این تیم، روز پانزده مرداد ماه عازم روسیه خواهیم شد تا برابر میزبان، مکزیک و کوبا در مسابقات انتخابی المپیک به میدان برویم. یک تیم از این مسابقات سهمیه المپیک را خواهد گرفت.
خوش‌خبر در تشریح آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی، اضافه کرد: بازیکنان همگی شرایط خوبی دارند و وضعیت مجرد هم که مصدوم بوده خوب است و قرار است در اردوی جدید در کنار بچه‌ها تمرین کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار