کد خبر: 962759
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
شاخص بورس تهران اولین روز کاری هفته را با افت‌های قیمتی درنماد‌های معدنی آغاز کرد و تردید‌های سرمایه‌گذاران باعث شد که شاخص با افت ۳۵۳.۱۶ واحدی به کار روزانه خود پایان دهد.
سرویس اقتصادی جوان آ‌نلاین: بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۳۵۳.۱۶ واحد کاهش به ۲۴۶ هزار و ۴۳۷ واحد و ارزش روز بازار به ۹۲۲ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۹۷.۳۰ واحد افت به ۶۷ هزار و ۸۹۷ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۲۱۶.۹۳ واحد افت به ۵۹ هزار و ۷۴۲ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۴۶.۶۹ واحد کاهش به ۴۰ هزار و ۳۹۸ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۸۰۱.۸۴ واحد افت به ۲۷۴ هزار و ۸۲ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۶۱۴.۴۱ واحد کاهش به ۱۸۱ هزار و ۷۵۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۸۷۵.۸۱ واحد افزایش به رقم ۴۸۹ هزار و ۳۳۵ واحد رسید.
نماد تاپیکو، شفن، وتجارت، افق بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد کگل، فملی، اخابر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۶.۲۵ واحد رشد به رقم ۳۲۱۳.۱۱ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد یک میلیارد و ۶۳۲ میلیون برگ سهم در قالب ۱۹۸ و ۳۲۵ هزار برگ به ارزش ۶۹۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار