کد خبر: 962360
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کارشناس مسائل سیاسی
کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه اگر دلار از معادلات تجاری ایران حذف شود، بسیاری از گرانی‌های امروز را نداشتیم، گفت: ایران در حال حاضر تحریم آمریکا است، تحریم بین‌المللی نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی طائب در دوازدهمین جلسه از طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبه‌زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه هدف انقلاب این است که ظهور را ممکن سازد و ظهور در حال حاضر امکان‌پذیر نیست، گفت: خداوند وعده‌ای را از آغاز خلقت به همه بشریت داده و آن اینکه روزی زمین پر از عدل و داد می‌شود و به حاکمیت عبد صالح می‌رسد.

وی با بیان اینکه امروز عدالتی در زمین نمی‌بینیم و در ایران تلاش برای عدالت دیده می‌شود، ادامه داد: عدالت زمانی حاکم می‌شود که کل عالم تحت یک حاکمیت قرار گیرد.

طائب در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اگر دلار از معادلات تجاری ایران حذف شود بسیاری از گرانی‌های امروز را نداشتیم، عنوان کرد: ایران در حال حاضر تحریم آمریکا است تحریم بین‌المللی نیست.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در 40 ساله ابتدای انقلاب و گام اول کارهای زیادی صورت گرفت، این درحالی است که گام اول انقلاب با نبود امکانات همراه بود اما به لحاظ پزشکی، نظامی و... پیشرفت‌های خوبی داشتیم.

طائب تصریح کرد: قدرتی که امروز در منطقه موجب شده عربستان و آل سعود سرپا باشند و برخی کشورهای منطقه در برابر ایران قد علم کنند، آمریکا است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون آمریکا هر اقدامی علیه ایران انجام داده به نفع کشور بوده است، افزود: بزرگ‌ترین کار اشتباه علیه ایران جنگ تحمیلی بود که باعث شد ایران در زمینه‌های مختلف رشد کند.

وی تاکید کرد: موضوعی که این روزها کشور را تهدید می‌کند این است که خودمان بار انقلاب را زمین بگذاریم و این مسئله در زمان پیامبر(ص) نیز به وجود آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر