کد خبر: 961390
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: کیفیت آب آشامیدنی در این استان مطلوب است و نیازی به استفاده از دستگاه تصفیه آب در شهرهای این استان نیست.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: کیفیت آب آشامیدنی در این استان مطلوب است و نیازی به استفاده از دستگاه تصفیه آب در شهرهای این استان نیست.

بهمن آنالویی ا معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی را برای مصارف خانگی جایز نمی داند.

وی اظهار داشت: ۵۰ درصد املاح موجود در آب برای سلامتی بدن لازم است که با استفاده از تصفیه خانگی این املاح از آب حذف می شود و کاهش املاح آب برای سلامت بدن در دراز مدت مشکل آفرین است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: آب آشامیدنی باید پاک و عاری از میکروب باید و املاح مورد نیاز بدن در آن حذف نشود.

آنالویی افزود: استفاده از تصفیه خانگی باعث می‌شود تا افراد در میان سالی و کهنسالی نیازمند مصرف کننده قرص‌های کلسیم و منیزیم شوند.

وی اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده در آزمایشگاه‌های معتبر علوم پزشکی، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب بر روی آب آشامیدنی هیچ گونه آلودگی و موارد میکروبی در آب شرب شهرهای استان مشاهده نشده و استفاده خانوارها از دستگاه‌های تصفیه آب هزینه اضافی است.

معاون بهره بردار شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، تبلیغات گسترده فروش دستگاه‌های تصفیه آب خانگی را غیرواقعی خواند و گفت: مردم از مطلوب بودن آب آشامیدنی اطمینان کامل داشته باشند و با آسودگی خاطر استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر