کد خبر: 961338
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
دبیر انجمن تولیدکنندگان کلسیم فسفات گفت: نمی‌توانیم کالای خود را بفروشیم، چون محصول خارجی را با ارز دولتی ارزانتر به کشور وارد می‌کنند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: محسن سعیدیان، دبیر انجمن تولیدکنندگان کلسیم فسفات سراسر کشور از باز کردن دروازه‌های واردات در شرایط تحریمی امروز کشور به سوی کالا‌های خارجی گلایه کرد و گفت: نمی‌توانم کالای خود را بفروشم، محصول خارجی را ارزانتر به کشور وارد می‌کنند. کالای خود را تولید می‌کنم و در گوشه انبار می‌گذارم! کاملا دانسته در حال فلج کردن تولید ملی هستند، هم به رئیس مجلس و هم به وزرای صمت و کشاورزی و هم به ریاست جمهوری خبر داده‌ام! اصلا وارد کنید، من می‌گویم فقط برای واردات ارز دولتی ندهید، چرا برای واردات این محصول دلار دولتی می‌دهید؟!

گفتنی است «دی کلسیم فسفات» و «منو کلسیم فسفات» جزء خوراک و داروی ضروری برای دام و طیور است و عدم استفاده از این محصول در صنایع مرغداری و دامپروری باعث بروز بیماری‌های مختلف در دام و طیور شده و انواع عوارض و سرطان‌ها را برای انسان به دنبال خواهد داشت. این محصول به صورت صددرصدی در ایران قابل تولید است،، اما متاسفانه به دلیل واردات فراوان، موجب اعتراض تولیدکنندگان شده است.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار