کد خبر: 960493
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
قصد ما این بوده است که با ساخت انیمیشن پسر دلفینی کاری را در حد آثار درجه یک دنیا انجام دهیم تا لذت بصری و روایی را به حداکثر برسانیم.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: محمدامین همدانی، تهیه‌کننده انیمیشن از مراحل جدید ساخت انیمیشن «پسر دلفینی» خبر داد و گفت: پسر دلفینی کار مهم و اصلی ماست که بیش از سه سال روی فیلمنامه آن کار شده است. برای نویسندگی و استوری‌برد این اثر زحمت فراوان کشیده شده است تا ما به یک فیلمنامه درجه یک برسیم. وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر ما در مرحله استوری‌ریل هستیم و تولید کار تا حدود ۷۰ در صد به اتمام رسیده است و تمام کاراکتر‌ها مراحل آماده‌سازی خود را طی کرده‌اند و احتمالاً از ماه آینده متحرک‌سازی کار را جلو می‌بریم و بهار آینده تولید این انیمیشن تمام خواهد شد.
او در خصوص اکران فیلم در خارج از کشور به خبرنگار تسنیم گفت: در صورت همکاری سرمایه‌گذار‌های خارجی می‌توانیم در خارج از کشور آن را اکران کنیم. همدانی درباره فضای انیمیشن و محتوای آن بیان کرد: این کار تلاش کرده مرز‌های بین‌المللی را طی کند. در حقیقت ما به کار‌های درجه پایین راضی نشدیم و قصدمان این بوده که کاری را در حد آثار درجه یک دنیا انجام دهیم تا لذت بصری و روایی را به حداکثر برسانیم. مخاطب اصلی این کار کودکان هستند، ولی لایه‌هایی برای لذت بردن بزرگسال نیز در نظر گرفته‌ایم تا خانواده‌ها را به خوبی درگیر خود کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار