کد خبر: 960133
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
شاخص بورس پس از صعود‌های هزار واحدی اولین روز هفته را با افت کم نوسان ۴۴.۷۴ واحدی شروع کرد و در همان کانال ۲۴۸ هزار واحد آرام گرفت. افت‌های نماد‌های فولادی و پتروشیمی بیشترین نقش را در سقوط شاخص بورس داشتند و صعود‌های نماد مخابرات نیز نتوانست جلوی افت شاخص بورس را بگیرد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:‌ بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۴۴.۷۴ واحد کاهش به ۲۴۸ هزار و ۵۳۲ واحد و ارزش روز بازار به ۹۴۴ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۲.۶۴ واحد کاهش به ۷۰ هزار و ۱۸۱ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۲۲۶.۶۳ واحد رشد به ۵۸ هزار و ۵۹۰ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۵۴.۷۰ واحد رشد به ۳۹ هزار و ۹۹۴ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۱۸۷.۲۳ واحد کاهش به ۲۸۰ هزار و ۹۲ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۲۴.۵۲ واحد کاهش به ۱۸۵ هزار و ۷۱۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۲۸.۴۲ واحد افت به رقم ۴۸۲ هزار و ۶۵۵ واحد رسید.
نماد فولاد، پارسان، رمپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد اخابر، شخارک، پارس، وغدیر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۵.۶۷ واحد رشد به رقم ۳۱۹۴.۰۵ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون برگ سهم در قالب ۲۲۲ و ۹۰۵ هزار برگ به ارزش ۷۵۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار