کد خبر: 959799
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
کدخدایی:
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه شورای نگهبان در حوزه نظارت به چیزی جز اجرای نص صریح قانون نمی‌اندیشد، تصریح کرد: تک تک اعضای شورای نگهبان در انجام وظایف، با وجود عقاید و تفکرات شخصی جز در چارچوب قانون اقدام نمی‌کنند.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی با اشاره به نقش مردم در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: در کشورمان به برکت اسلام و ایثارگری شهدا همه مسائل روشن و شفاف است و مردم عزیزمان در جریان همه جزئیات اداره کشور قرار دارند، از همین رو پشتیبان نظام، مقامات و مسئولان هستند.
وی با بیان اینکه شورای نگهبان در حوزه نظارت به چیزی جز اجرای نص صریح قانون نمی‌اندیشد، تصریح کرد: تک تک اعضای شورای نگهبان در انجام وظایف، با وجود عقاید و تفکرات شخصی جز در چارچوب قانون اقدام نمی‌کنند. قائم مقام دبیر شورای نگهبان با اشاره به هماهنگی بالای وزارت کشور و شورای نگهبان در برگزاری انتخابات پیش رو گفت: در حوزه اجرا وزارت کشور وظایف مشخصی دارد که درصدد انجام آن هستند و شورای نگهبان نیز در حوزه نظارت به چیزی جز اجرای نص صریح قانون نمی‌اندیشد. کدخدایی با بیان اینکه آماده پاسخگویی هستیم، گفت: معمولاً افرادی که ابهاماتی نسبت به پرونده خود داشته باشند با حضور در شورای نگهبان در جریان مستندات پرونده خود قرار می‌گیرند و اگر لازم باشد اصلاحی صورت گیرد اقدام می‌شود تا حقی از کسی تضییع نشود. وی تأکید کرد: همانطور که آماده شنیدن حرف حسابی و نقد هستیم تا اشکالات را در صورت وجود برطرف کنیم، اما نسبت به حرف نامربوط چیزی را نخواهیم شنید. قائم مقام دبیر شورای نگهبان ادامه داد: برای شورای نگهبان فرقی نمی‌کند چه گروه یا جناحی در انتخابات شرکت می‌کند و آنچه ملاک عمل شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها قرار می‌گیرد قانون است. وی انتخابات را یک کنش اجتماعی عظیم دانست و تأکید کرد: طبیعی است که در رخدادی به این عظمت اختلاف نظر و یا تخلفی صورت گیرد، اما تلاش ما پاسداری از حق مردم و امانتداری از حق‌الناس و ایجاد وحدت، هماهنگی و اطمینان برای مردم است که بدانند ما درصدد تأمین منافع مردم هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار