کد خبر: 959297
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
باوجود وعده برخی مسئولان وزارت ورزش طی هفته گذشته، هنوز خبری از نتایج تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی نشده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هفته گذشته بود که سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش صراحتاً از اعلام نتایج تعیین صلاحیت کاندیداهای انتخابات کشتی تا پایان هفته خبر داد.
به گفته این مقام مسئول قرار بود نتایج تعیین صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی تا پایان هفته گذشته اعلام و تکلیف زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی نیز هر چه سریع‌تر روشن شود؛ اما به رغم گفته اسبقیان هنوز خبری از تأیید صلاحیت‌ها نشده که این تأخیر می‌تواند برگزاری مجمع را هم به تعویق اندازد.

این در حالیست که فدراسیون کشتی در آستانه حضور تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابتهای جهانی و المپیک توسط سرپرست اداره می‌شود و سایه بلاتکلیفی و بی‌ثباتی در مدیریت تیم‌های ملی و بخش‌های مختلف اجرایی، فضای کشتی را فرا گرفته است. بی ثباتی از آن جهت که سرمربیان و اعضای کادرهای فنی تیم‌های ملی هنوز از حضورشان در رأس امور اطمینان خاطر ندارند و معتقدند هیچ بعید نیست با حضور رئیس جدید، تغییرات احتمالی در خصوص آنها نیز اعمال شود.

کشتی ایران در حالی با بلاتکلیفی دست به گریبان است که تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان باید اواسط شهریورماه در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان به میدان بروند و برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بجنگند. میدانی که تمامی رقبای دیرینه ایران از مدتها قبل مشغول تجهیز و آماده سازی برای موفقیت در آن هستند، اما فدراسیون کشتی کشورمان در آستانه این آوردگاه بزرگ در کش و قوس برگزاری مجمع و انتخاب رئیس جدید قرار دارد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار