کد خبر: 957332
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
چند روز پیش یکی از نشریات ورزشی خبری به نقل از رضا قوچان نژاد به چاپ رساند که قرار است به لیگ ایران بیاید و با تیم پدیده قرار داد امضا کند. این در حالی است که هنوز فعالیت رسمی تیم‌ها در بازار نقل و انقلات هنوز آغاز نشده، برخی تیم‌ها که درگیر جام حذفی و حواشی آن نبودند، به صورت چراغ خاموش در حال جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند.
سرویس ورزشی جوان انلاین – وحید صابری: پدیده‌ای‌ها که از امسال باید آن‌ها را با نام «شهر خودرو» بشناسیم؛ با نتایجی که کسب کردند، توقع فوتبال‌دوستان خراسانی را بالا بردند و مشهدی‌ها در فصل پیش رو به کمتر از نایب‌قهرمانی و بالانشینی راضی نیستند. مالک متمول آن‌ها هم که بدجوری جایش را در دل هواداران باز کرده امسال به دنبال یک سورپرایز دیگر است. او مدیران تیمش را مأمور کرد در هفته‌ای که گذشت و با سفر سیاحتی رضا قوچان نژاد به مشهد برای دیدار خانواده‌اش، او را پای میز مذاکره ببرند. شنیده شد که واسطه این مذاکره هم کسی نبود جز جبار قوچان نژاد عموی رضا که به واسطه حمایت مالک شهر خودرو از تیم والیبالش و احتمال اینکه امسال هم این کار را بکند رابطه خوبی با او دارد.
جبا قوچان نژاد در گفت وگو با "جوان آنلاین" در این باره گفت: من قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم. رضا مدیر برنامه دارد و در صورت لزوم مدیر برنامه اش دنبال کارهایش را می‌گیرد نهایتا اطلاع رسانی خواهد کرد. تا انجا که اطلاع دارم رضا ۲ سال دیگر با باشگاهش قرارداد دارد و به نظر آمدنش به پدیده منتفی است.
وی افزود: البته این دفعه اول نیست که این طور شایعه سازی صورت می‌گیرد ماه گذشته خبر انتقال او به پرسپولیس شنیده می‌شد. حتی گفتند او برای ملحق شدن به پدیده به مشهد آمده که باید بگویم اصلا چنین مباحثی صحت ندارد و صلا به ایران نیامده که بخواهد به مشهد سفر کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار