کد خبر: 957275
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
ایران ۳ – ۰ چین
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال مقابل تیم چین به پیروزی رسید تا در این رقابت‌ها ۶ امتیازی شود. این بازی که از ساعت ۱۶:۳۰ برگزا شد تیم ملی ایران موفق شد در نهایت میزبان این دوره را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. ملی پوشان کشورمان از ساعت ۱۲:۳۰ فردا یکشنبه در سومین دیدار خود مقابل آلمان قرار می‌گیرند..
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : در این بازی برای کشورمان سعید معروف، محمد موسوی، علی اصغر مجرد، میلاد عبادی پور، امیر غفور، پوریا فیاضی و محمد حضرت پور پا به میدان گذاشتند. از نکات قابل توجه حضور بازیکن جوان کشورمان مجرد بود که توانست از ابتدا به میدان برود و بازی خوبی را ارائه دهد. غفور در این بازی به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد.

ست نخست؛ ایران ۲۵ - چین ۲۲
بازیکنان تیم ملی در ابتدای ست اول بازی ناهماهنگی را به نمایش گذاشتند و همان ابتدا ۴ امتیاز از دست دادند. اما رفته رفته با بازی خوبی که فیاضی به نمایش گذاشت توانستند امتیازات از دست رفته را بران کنند و در امتیاز ۱۱ به تساوی برسند. در ادامه برتری شاگردان کولاکوویچ ادامه داشت تا اینکه دومین تایم استراحت فنی را با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ پیروز شدند. هر چه به انتهای بازی نزدیک می‌شدند این بچه‌های ایران بودند توانستند با ارائه یک بازی زیبا و منطقی برتری را حفظ کندو در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پایان رسید.

ست دوم؛ ایران ۲۵ - چین ۱۸
در ست دوم بر خلاف ست اول شاگردان کولاکوویچ نمایش بهتری داشتند و بازهم با درخشش فیاضی ۶بر ۲ از میزبان پیش افتادند. در ادامه برتری ایران ادامه داشت و وقت استراحت فنی ۸ بر ۵ به سود ایران بود. در این ست هم دفاع خوب موسوی و آبشار‌های غفورو عبادی پور باعث شد تا برتری در این ست هم ادامه داشته باشد و در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸به سود ایران به پایان رسید.

ست سوم؛ ایران ۲۵ - چین ۲۱
در ست سوم از همان ابتدا امتیازات به صورت پایاپای رد و بدل شد. تابلوی امتیازات برای هر دو تیم عدد ۶ را نشان می‌داد. در این ست دفاع خوب عبادی پور و موسوی و آبشار بدون نقص فیاضی ایران را از حریف پیش انداخت تا ملی پوشان دومین تایم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۵ برنده نزد سرمربی خود بروند. روند برتری شاگردان کولاکوویچ در ست سوم ادامه داشت تا اینکه در نهایت بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ملی پوشان کشورمان تمام شد.
ایران، ایتالیا، چین، آلمان، برزیل، آرژانتین، ژاپن، کانادا، لهستان، روسیه، پرتغال، استرالیا، فرانسه، صربستان، بلغارستان و آمریکا ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌ها هستند که پس از پایان دور مقدماتی مسابقات، پنج تیم برتر به همراه تیم آمریکا میزبان مرحله نهایی رقابت‌ها از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه برای تکلیف قهرمان جدال خواهند داشت.
تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن ۱۲ تیم اصلی وثابت در لیگ ملت‌های والیبال خواهند بود که برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال حضور خواهند داشت. تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۱۹ هفتمین حضور خود در لیگ جهانی والیبال را که با نام لیگ ملت‌های والیبال برگزار می‌شود، در حالی تجربه می‌کند که هدایت تیم ایران را ایگور کولاکوویچ برای سومین سال متوالی در این رقابت‌ها بر عهده دارد.
بهترین عنوان ایران در این مسابقات با حضور کواچ در سال ۲۰۱۴ بود که ملی پوشان موفق شدند مقام چهارم مسابقات را کسب کنند. سال گذشته نیز تیم ملی با هدایت ایگور در جایگاه دهمی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار