کد خبر: 957172
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
محمد‌علی نجفی، شهردار اسبق تهران که همسرش میترا استاد را در برج مسکونی با شلیک گلوله به قتل رسانده بود در محل جنایت صحنه جرم را بازسازی کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۴:۱۰ بعد از ظهر دیروز محمد‌علی نجفی در حالی که از سوی چند مأمور پلیس آگاهی بدرقه می‌شد از خودروی ویژه تشخیص هویت پلیس آگاهی پایتخت مقابل در ورودی برج مسکونی آرمیتا پیاده شد. وی که برای بازسازی صحنه قتل همسرش میترا استاد به محل آورده شده بود به سرعت به داخل برج آرمیتا و از آنجا هم به داخل واحد‌۲۷۰۱ در طبقه هفتم هدایت شد. پس از ورود تیم تشخیص هویت تیمی از مأموران کلانتری‌۱۳۴ شهرک‌غرب هم که از قبل در محل حاضر بودند به داخل برج مسکونی رفتند. لحظاتی پس از آن هم قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران و قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی وارد برج آرمیتا شدند. نجفی که صبح روز سه شنبه هفتم خردادماه همسرش را به قتل رسانده بود به مدت یک ساعت مقابل تیم جنایی و قاضی شهریاری صحنه قتل را بازسازی کرد. همزمان با بازسازی صحنه قتل ازسوی شهردار سابق تهران تعدادی از خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبر در محل حاضر شدند، اما به دستور مقام قضایی هیچ یک از خبرنگاران و عکاسان اجازه ورود به محل بازسازی صحنه را پیدا نکردند.
ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه بود که خودروی ویژه تشخیص هویت با سرعت از پارکینگ برج آرمیتا خارج و از محل دور شد که بعد مشخص شد نجفی پس از بازسازی صحنه قتل با خودروی ویژه تشخیص هویت به اداره آگاهی منتقل شده است. دقایقی بعد مأموران ویژه تشخیص هویت از در ورودی برج بیرون آمدند و اعلام کردند بازسازی صحنه قتل تمام و متهم نیز به بازداشتگاه منتقل شده است. در حالی که ساعت از ۱۵:۴۰ گذشته بود و هیچ یک از خبرنگاران و عکاسان موفق به تهیه گزارش از بازسازی نشده‌بودند دو وکیل متهم برای شرکت در بازسازی صحنه در محل حادثه حاضر شدند، اما همه چیز تمام شده بود. به گفته علیزاده طباطبایی این بازسازی طبق اعلام تیم جنایی قرار بوده ساعت‌۱۶ انجام شود که دو ساعت زودتر انجام می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار