کد خبر: 956949
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
معاون فرهنگی و هنری سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:
سرهنگ پاسدارمیثم رضوان‌پورگفت: اینفوگرافی‌هایی با موضوع افول صهیونیسم نیز طراحی و در اختیار مردم قرارخواهد گرفت و ۴۰۰ گروه سرود در طول مسیرراهپیمایی اشعاری با محوریت قدس را همخوانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، معاون فرهنگی و هنری سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بااشاره به برگزاری روزجهانی قدس در نشست خبری ستاد روز جهانی قدس و مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج مانند سال‌های گذشته از مردم روزه‌دار برای حرکت به سمت میدان امام میزبانی خواهند کرد و در همین راستا درب تمامی پایگاه‌های بسیج از ساعت 10 صبح باز خواهد بود.

میثم رضوان‌پور ادامه داد: غرفه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی برپا خواهد بود و 400 گروه سرود در طول مسیر اشعاری با محوریت قدس را همخوانی خواهند کرد، اینفوگرافی‌هایی با موضوع افول صهیونیسم نیز طراحی و در اختیار مردم قرارخواهد گرفت است.

وی افزود: 8 نماهنگ با همین موضوع آماده شده که با نزدیک شدن به مراسم در فضای مجازی منتشر خواهد شد ونشست‌های روشنگری با موضوع افول صهیونیسمم در مساجد، مراکز عمومی و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.

درادامه معاون خبر صدا و سیمای مرکز اصفهان عنوان کرد: انتخاب میدان امام به‌عنوان مقصد راهپیمایی روز قدس به‌واسطه جلوه‌های تصویری میدان امام و استقبال شبکه‌های ملی و بین‌المللی برای پوشش برنامه‌های اصفهان بسیار قابل‌توجه است.

سید محسن طباطبائی با اشاره به چهلمین سال برگزاری راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس همواره نماد وحدت میان مسلمانان جهان است و برگزاری این راهپیمایی در ایران به‌عنوان سردمدار جبهه مقاومت اهمیت ویژه‌ای دارد.‌

وی بیان کرد: در روز قدس 15 گروه خبری تصویری از چهار حوزه صدا، سیما و خبر و فضای مجازی شبکه استانی اصفهان در مسیرهای هشت‌گانه و میدان امام خمینی برای پوشش تصویری تدارک دیده‌شده و برنامه‌های صدا و سیما از روز گذشته برای اطلاع‌رسانی مراسم و ویژه برنامه‌هایی که به این مناسبت با رویکرد تبیینی و ترویجی در حال پخش است.

طباطبائی ادامه داد: در برنامه‌های تبیینی به مقایسه کشورهایی که راه سازش و مذاکره را در پیش‌گرفته‌اند و کشورهایی که راه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها را در پیش‌گرفته‌اند، اسرائیل که روزی هشت کشور عربی را شکست داد امروز در جنگ دو روزه با مقاومت شکست می‌خورد و واسطه‌هایی برای آتش‌بس می‌فرستد.

قائم‌مقام ستاد نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار وجه مشترک موضوع فلسطین در کلام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است، موضوع فلسطین جدال جبهه حق با محوریت ایران و مقاومت و جبهه باطل با محوریت آمریکای جهانخوار است.

ابراهیم پرچمی خاطرنشان کرد: روز قدس مختص ایران نیست و روزی جهانی است که تمام جهان این مراسم را برگزار و در مقابل رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد و همه این‌ها بر اساس حضور پررنگ مردم است که به این مقاومت انرژی می‌بخشد.

وی تصریح کرد: ایران به‌عنوان ام‌القرای اسلامی در عمل به فرمان امام خمینی برای برگزاری روز قدس پیشتاز است، هرکجا مردم به صحنه بیایند محاسبات دشمن به هم خواهد خورد، اگر مردم روزی در صحنه نباشند و دشمن حضور مردم را کم‌رنگ ارزیابی کند قطعاً معادلاتش را تغییر می‌دهد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار