کد خبر: 956605
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: امسال نمایشگاه دائمی صنایع دستی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و برنامه اصلی در حوزه صنایع دستی استان ایجاد اشتغال و رونق تولیدات در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در جلسه بخشداران اردبیل اظهار داشت: در حوزه گردشگری اولویت اصلی امسال ایجاد قطب‌های گردشگری در شهرستان‌های استان و توجه به گردشگری روستایی بوده که انتظار می‌رود در راستای تحقق این مهم بخشداران مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر معرفی پروژه‌های شاخص روستایی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده تا امسال واحدهای بومگردی براساس نیاز مناطق در روستاها ایجاد شود که در راستای این مهم باید مناطق مختلف گردشگری استان معرفی شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: بخش گردشگری یکی از محورهای توسعه استان قرار گرفته است و با توجه به اهمیت این بخش در سال گذشته ما شاهد برگزاری 86 جشنواره در سطح استان در این حوزه بودیم.

 فلاحی معرفی جاذبه‌های استان اردبیل در شبکه‌های ملی و بین‌المللی را از دیگر اقدامات در حوزه گردشگری استان اردبیل برشمرد و بیان کرد: تسهیل سرمایه‌گذاری در بخش گردشکری، حضور در دو نمایشگاه خارجی و احداث هتل‌های پنج ستاره از دیگر اقدامات در این مدت بوده است.

وی از تداوم فعالیت‌ها و اقدامات در بخش گردشگری استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده تا در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در حوزه رونق تولید برای حمایت از صنعتگران صنایع دستی بازارچه صنایع دستی را در استان راه‌اندازی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در اردبیل در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه اصلی در حوزه صنایع دستی استان ایجاد اشتغال و رونق تولیدات در این حوزه است و در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام می‌شود.

فلاحی افزود: در حال حاضر راهکار برون رفت از مشکلات موجود کشور در بخش اقتصادی حمایت از تولید و رونق اشتغال بوده که در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان در این زمینه اهتمام جدی داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر