کد خبر: 955114
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
امام جمعه کرج:
نماینده، ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: با توجه به آماری که مسئولان آمریکا به آن اقرار داشتند آمریکا فروپاشیده و توانایی حمله نظامی ندارد.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در دیدار با مدیر ارشد و مدیران رده‌های وزارت دفاع در البرز افزود: مساله قطع رابطه سیاسی و اقتصادی میان ایران و آمریکا ابتدا از طرف خود آمریکا کلید خورد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول این چهل سال چهره خود را به‌ خوبی روشن کردند و اعزام ناو هواپیما بر آبراهام لینکلن به خلیج‌فارس جنگ روانی دشمن است.

امام جمعه کرج گفت: بنای دشمن بر مقابله نظامی نیست چراکه توان آن را ندارد و برخی به‌ جای تحلیل و ترسیم درست درصدد ایجاد التهاب در کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: با رصد دقیق فضای جهانی و بررسی موقعیت کشورها به همان فرموده امام (ره ) می‌رسیم که فرمودند : آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه قدرت تحلیل در مردم باید تقویت شود، تاکید کرد: عدم قدرت تحلیل درست در مردم کوفه باعث خانه ‌نشینی امیرالمؤمنین (ع) شد و آمریکا هم‌ اکنون درصدد انجام کار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و پدافند غیرعامل در نظام اسلامی است که باید با توجه ویژه‌ای برای آن برنامه‌ریزی کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه به اهداف آمریکا از فشار به ایران اسلامی پرداخت و افزود: آمریکا با برنامه ‌ریزی به دنبال سقوط فکری، محتوایی و تشکیلاتی در ایران اسلامی است تا به ‌وسیله آن استحاله نظام صورت بگیرد.

وی ادامه داد: بازدارندگی ایران و انحراف از مسیر از اهداف دشمن برای استحاله بر نظام اسلامی است چراکه با تغییر باورها، رفتارها تغییر می‌یابد و درنتیجه استحاله بر نظام صورت می‌گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه دشمن ‌روی تغییر باورهای مسئولان و مردم ما هدف‌گذاری کرده است، گفت: دشمن می‌خواهد باورهای انقلابی، جهادی، فکری و ارزشی مسئولان و مردم ما تغییر پیدا کند.

آیت‌الله حسینی همدانی یکی دیگر از طرح‌ های دشمن را کاهش جمعیت کشور دانست و اضافه کرد: دشمن با برنامه‌های دقیق سعی دارد تا با علل مختلف جوانان را از افزایش نسل دور کند.

وی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت : خدماتی که به مردم مناطق سیل‌زده داده می‌شود مصداق همین روایات از پیامبر اسلام (ص) است که می فرمایند کسی که دسته‌ای از مسلمانان را از خطر سیل یا آتش‌سوزی نجات دهد، بهشت بر او واجب می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار