کد خبر: 953983
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
مردی که به اتهام سرقت ۵‌کیلو طلا از مغازه دوستش در بازار تهران بازداشت شده مدعی است برای پرداخت بدهی دو و نیم‌میلیاردتومانی‌اش دست به این کار زده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، بسیاری از افراد جامعه برای حل کردن مشکلات خود دست به اعمال مجرمانه می‌زنند بدون اینکه به پیامد‌های ناگواری که بعداً به آن مبتلا می‌شوند فکر کنند. آن‌ها بعد از بازداشت به جز تلاش برای جلب رضایت شاکی و رد مال، باید بخشی از عمر خود را هم پشت میله‌های زندان سپری کنند و بعد از آزادی هم با برچسب مجرم سابقه‌دار به جامعه بازگردند. پرونده‌ای که با همین موضوع به تازگی در پلیس آگاهی تهران کشف شده است ۲۳‌اسفند‌سال قبل به جریان افتاد. آن روز صاحب یک مغازه طلافروشی در سبزه‌میدان تهران به مأموران کلانتری‌۱۱۳ بازار خبر داد که دزد به مغازه‌اش زده و بیش از ۵‌کیلو طلا به ارزش دو ونیم‌میلیارد تومان از داخل گاوصندوق سرقت کرده‌است.
 
وقتی پرونده به دستور بازپرس شعبه‌۱۴ دادسرای ناحیه‌۱۲ در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت مشخص شد که سرقت از سوی فردی آشنا رقم خورده است؛ چراکه هیچ گونه آثار تخریب روی در‌های مغازه دیده نمی‌شد و سارق با داشتن کلید مغازه و گاوصندوق وارد شده و مرتکب سرقت شده است. مأموران پلیس با بررسی لیست افراد مظنون به مردی ۴۵ ساله به نام رامین. ب برخوردند که از دوستان نزدیک شاکی بود و در نبود او مغازه‌اش را اداره می‌کرد. وقتی مأموران رامین را به عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب قرار دادند که متوجه شدند رامین از مدتی قبل دچار مشکلات شدید مالی شده است و بعد از ارتکاب سرقت هم راهی زادگاهش اصفهان شده است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات مأموران پلیس به دستور بازپرس راهی اصفهان شدند و همزمان با بازداشت رامین در بازرسی از کارگاه طلاسازی او ۴‌کیلوگرم و ۷۵۰‌گرم از طلا‌های سرقتی را کشف کردند. رامین که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، گفت: دو ماه قبل و در حالی که شاکی مغازه‌اش را به من سپرده بود از دسته کلید او یدک ساختم و در فرصت مناسب طلا‌ها را سرقت کردم تا بدهی دو ونیم میلیاردی‌ام را تسویه کنم که گرفتار شدم.

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هفتم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهم برای کشف باقی‌مانده طلا‌های سرقت شده در جریان است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
برای بدهی ات می رفتی زندان چرا دیگری را به درد سر بیندازی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار