کد خبر: 953903
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: قیمت گوشت قرمز منجمد تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان ثابت خواهد بود و افزایش نمی‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در جلسه هماهنگی اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در اردبیل اظهار داشت: با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها نظارت بر سطح بازار عرضه کالا در استان اردبیل در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.

وی با اشاره به نیاز مردم به برخی کالاها در آستانه ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به افزایش میزان مصرف و تقاضا برای برخی از کالا در ماه مبارک رمضان نظارت‌ها افزایش می‌یابد تا مردم در تامین کالاهای اساسی خود در این ماه دچار مشکل نشوند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در مورد نوسانات قیمت گوشت بیان کرد: قیمت گوشت قرمز منجمد تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان ثابت خواهد بود و با هماهنگی شرکت امور پشتیبانی دام و با نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح استان توزیع خواهد شد.

صادقی با اشاره به تامین گوشت مرغ در استان تصریح کرد: گوشت مرغ گرم با قیمت مناسب در سطح استان عرضه می‌شود و مرغ منجمد نیز به اندازه کافی در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است و در صورت نیاز با قیمت تنظیم بازار توزیع خواهد شد تا مردم مشکلی در تهیه و تامین این اقلام نداشته باشند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: رسیدگی و نظارت بر ساعات و روند پخت نان در نانوایی‌ها در این ماه مبارک تشدید می‌شود تا از کیفیت پخت نان در استان کاسته نشود و مردم بتوانند با رضایت کامل نان مورد نیاز خود را در این ماه تهیه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها