کد خبر: 953124
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
مأموران پلیس اینترپل به دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت درباره قتل یکی از پناهندگان ایرانی در یکی از کمپ‌های حوالی شهر مونیخ آلمان تحقیق می‌کنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین:  به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل مردی به اداره پلیس تهران رفت و از دو مرد جوان به اتهام قتل برادرش شکایت کرد. وی گفت: برادرم بهمن نام دارد و در تهران تعمیرکار موتورسیکلت داشت. کسب و کارش خوب بود، اما حدود ۱۴‌ماه قبل همراه دو نفر از دوستانش به نام‌های جهانگیر و منصور تصمیم گرفتند برای زندگی و کار به کشور آلمان بروند. در نهایت برادرم و دو دوستش به صورت غیر‌قانونی به کشور آلمان رفتند و پس از آن در کمپی در شهر مونیخ آلمان مستقر شدند. من همیشه با برادرم به صورت تلفنی و پیامکی در ارتباط بودم و او از زندگی در آنجا راضی بود و می‌گفت: به زودی کارش درست می‌شود و زندگی عادی‌اش را آنجا آغاز می‌کند تا اینکه بهمن‌سال قبل یکی از دوستانش با من تماس گرفت و گفت: بهمن در کمپ به زندگی‌اش پایان داده‌است. وقتی این پیام به ما رسید شوکه شدیم و باور نمی‌کردیم، چون برادرم مرد شاد و سر حالی بود واصلاً بیماری افسردگی و روحی و روانی هم نداشت و از طرفی هم از زندگی در آلمان راضی بود. در نهایت جسد برادرم به ایران منتقل شد و او را دفن کردیم.
 
وی ادامه داد: مدتی قبل از اینکه برادرم فوت کند با من تماس گرفت و گفت: با جهانگیر و منصور اختلاف پیدا کرده است و این موضوع را چند باری که با او در تماس بودم با من درمیان گذاشت تا اینکه برادرم فوت کرد و با توجه به درگیری‌هایی که برادرم با دو دوستش داشته‌بود الان احتمال می‌دهم آن‌ها برادرم را به قتل رسانده و برای فریب مأموران صحنه‌سازی کرده‌اند. بدین ترتیب با طرح این شکایت پرونده برای بررسی در اختیار بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

بازپرس پرونده به مأموران اینترپل دستور داد تا در گام اول با هماهنگی مأموران اینترپل کشور آلمان ضمن تحقیق از شاهدان حادثه از جهانگیر و منصور درباره حادثه تحقیق کنند و همچنین نتیجه آزمایش‌های پزشکی قانونی درباره علت فوت بهمن برای بررسی در اختیار پزشکی قانونی ایران قرار دهند. همچنین قرار شد مأموران از پلیس آلمان درخواست کنند تحقیقات میدانی حادثه را برای بررسی بیشتر کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در اختیار آن‌ها قرار دهند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار