کد خبر: 948143
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
چهارمین دوره وزنه برداری جام فجر
قهرمانی ایران در مسابقات چهارمین دوره وزنه برداری جام فجر در حالی بدست آمد که عملکرد پولامردان ما در سنگین وزن خوب بود و توانستیم بر روی سکوی قهرمانی بایستیم. این مسابقات که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ نیز بود، از حساسیت بالایی برخوردار بود. در این دوره ایران با ۴۶۱ امتیاز قهرمان شد. آلمان و عراق در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
سرویس ورزشی جوان آلاین – وحید صابری: علی هاشمی قهرمان دسته۱۰۹ کیلوگرم در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره این دوره ازرقابت‌ها گفت: رقابت خوبی را در دسته ۱۰۹ کیلوگرم شاهد بودیم. حریف اصلی بین سه وزنه بردار بود، در مسابقات جهانی آمربکا این وزنه بردار لیتوانی سوم شد و من اول. کیا قدیمی هم خوب است و در حال پیشرفت است. ما در سطح جهانی هم با هم رقابت داریم. البته مربیانم می‌دانستند که من از ناحیه کمر مصدوم هستم و فقط ۲۰ روز وقت تمرینی داشتم، اما به هر حال خوشحالم که توانستم بر روی سکوی قهرمانی بایستم.
وی درباره المپیک و دو سهیمه ایران گفت: می‌دانم کار سختی پیش رو دارم، اما تمام تلاشم رابرای حضور در المپیک انجام خواهم داد. وزنه برداران حاضر در المپیک و کسانی که سهمیه می‌گیرند از سوی فدراسیون جهانی انتخاب می‌شوند. فدراسیون جهانی مشخص می‌کند چه کسی راهی المپیک میشود. همه بچه‌ها با زحمت‌هایی که می‌کشند لیاقت حضور در المپیک را دارند. در حال حاضر فکر بهتر کردن رکوردهایم هستم و خودم را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کنم.

داودی:عملکردم افتضاح بود
قهرمان وزنه‌برداری در دسته فوق‌سنگین جام بین‌المللی فجر گفت که عملکردش در این رقابت‌ها بد نبوده بلکه افتضاح بوده است. علی داودی بعد از ناکامی در زدن رکورد یک ضرب جهان با ابراز ناراحتی از این اتفاق گفت: در حرکت یک ضرب دستم پاره و دچار خونریزی شد. با این حال تمام این حرف‌ها بهانه هست و من باید حتماً این وزنه‌ها را بالای سر می‌بردم. خیلی تلاش کردم و واقعاً آماده بودم، در تمرین ۲۴۵ کیلوگرم را هم زده بودم. به ۲۰۰ و ۲۰۲ یک ضرب و ۲۰۵ هم حمله کردم و واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. روز من نبود. این یک مسابقه بین‌المللی بود و باید خیلی بهتر از این وزنه می‌زدم. امیدوارم در آسیایی جبران کنم. عملکرد ضعیف که نه عملکرد افتضاح. را جبران می‌کنم. این همه تلاش کرده و مدت‌ها در اردوی شبانه روزی بودم و باید نتیجه می‌گرفتم. وزنه‌ای که امروز زدم حدود یک سال و نیم پیش در جوانان جهان زده بودم و باید اینجا بهتر از این کار می‌کردم. قول می‌دهم در آسیایی جبران کنم. حاشیه زیاد است، اما من به هیچکدام از آن‌ها جوابی ندادم. سعی می‌کنم وارد حاشیه نشوم و کارم را دنبال کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار