کد خبر: 947599
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
در چهارمحال و بختیاری
فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به قطعی برق ۱۰۰ روستای این شهرستان از شب گذشته تاکنون به سبب بارش شدید برف گفت: با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان برق این روستا‌ها به جز روستای مازه سوخته وصل شده است.

مرتضی زمانپور  افزود: بارش شدید برف از روز پنجشنبه در شهرستان آغاز و تا عصر روز جمعه ادامه یافت که در پی آن راه ارتباطی روستاها قطع و گردنه های چری و شاه منصوری مسدود شد.
وی ادامه داد: هم اینک 60 دستگاه ماشین سنگین برف روب در سطح شهرستان مشغول بازگشایی جاده ها و محورهای ارتباطی هستند و نیروهای امدادی به خودروهای در راه مانده خدمات رسانی می کنند.
زمانپور با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: استاندار برای رفع مشکلات شهرستان و بازگشایی سریع تر محورها به تمامی دستگاه های خدمات رسان دستورهای لازم را صادر کرده است تا با تمام توان زمینه را برای بازگشت شهرستان به وضعیت عادی فراهم کنند.
فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: گردنه های شاه منصوری و چری نیز به سبب بارش 4.5 متری برف مسدود اعلام شده و تا اطلاع بعدی امکان تردد در این محورها وجود ندارد.
وی همچنین ارتفاع برف در شهر چلگرد را یک متر و 80 سانتی متر اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط شکل گرفته مدارس شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز شنبه تعطیل است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر