کد خبر: 947592
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۴ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد که در مهم‌ترین بازی هفته تراکتورسازی توانست در ورزشگاه یادگار امام سپاهان را با ۲ گل شکست دهد. در تهران پیکان که پذیرای تیم پدیده مشهد بود متوقف شد. در رشت سپید رود بدون سرمربی خود برابر استقلال خوزستان در حالی که یک بر صفر از حریف پیش بود، اما در دقایق پایانی ۲ بر یک شکست خورد و آخرین دیدار هفته هم نفت مسجد سلیمان در حالی که میزبان نساجی بود با تساوی به پایان رسید.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری: در ادامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر فوتبال و از ساعت ۱۶ تیم تراکتورسازی در تبریز به مصاف سپاهان اصفهان رفت که این مسابقه با دو گل مهدی مهدی پور در دقیقه ۳۸ از روی یک ضربه ایستگاهی و آنتونی استوکس از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۳ به پایان رسید. تراکتورسازی با این پیروزی، مانع بازگشت سپاهان به صدر جدول شد تا پرسپولیس به خاطر برد روز گذشته برابر صنعت نفت، صدرنشین باقی بماند. شکست امروز قلعه نوعی درواقع اولین شکست او در لیگ برتر بود. شکست طلایی‌پوشان با این شکست با ۳۹ امتیاز به رده سوم سقوط کرد. تراکتورسازی نیز در رده پنجم باقی ماند.
در دیگر دیدار همزمان دو تیم قعر جدولی استقلال خوزستان و سپیدرود رشت از ساعت ۱۶ در گیلان به مصاف هم رفتند که ابتدا محمد غلامی در دقیقه ۳۷ میزبان را پیش انداخت، اما رامین داوودی در دقیقه ۶۰ بازی را به تساوی کشاند. در لحظات پایانی استقلال خوزستان موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. با این نتیجه سپیدرود با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم و استقلال خوزستان با ۱۰ امتیاز در رده شانزدهم باقی ماندند.
در سومین بازی همزمان تیم‌های پیکان و پدیده در ورزشگاه شهدای شهر قدس برابر هم قرار گرفتند که شاگردان فرکی و گل‌محمدی به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند. با این تساوی پدیده با یک پله صعود و ۳۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پیکان با ۲۰ امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند.
در دیگر بازی امروز تیم پدیده در تهران به مصاف پیکان رفت، اما تقابل اندیشه‌های یحیی گل محمدی و حسین فرکی سرمربیان دو تیم ثمری نداشت.
دیروز در ادامه رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر، فولاد خوزستان و استقلال تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار ۳ بر یک به سود آبی‌های تهران به پایان رسید. گادوین منشا (۱۵)، پاتوسی (۴۰) و ایسما (۹۵) برای استقلال، حسین بیت سعید (۳۸) برای فولاد گل زدند. استقلال با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و هر چند همچنان در رده چهارم قرار دارد، اما فاصله اش با صدر جدول کمتر شد. فولاد هم با ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.
دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و سایپا هم در شهر جم برگزار شد که دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند. این دیدار در شرایطی با تساوی به پایان رسید که زمین ورزشگاه جم از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود و عملا اجازه ارائه فوتبال روی زمین را از دو تیم گرفته بود. ضمن اینکه تیم سایپا در دقیقه ۷۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را رضاوند زد و رحمان احمدی آن را مهار کرد. شاگردان علی دایی با این تساوی ۲۰ امتیازی شدند و در رده دهم جدول جای گرفتند. پارس جنوبی هم با ۲۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.
تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که رد یک بازی پربرخورد و پرحاشیه شاگردان برانکو با یک گل پیروز شدند و موقتا به صدر جدول بازگشتند. علی علیپور تنها گل این بازی را به ثمر رساند. 
در ادامه رقابت‌های هفته بیستم، تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه خانگی میزبان ماشین سازی تبریز بود که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. ذوب آهن که روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند در بیست هفته گذشته لیگ برتر تنها دو پیروزی کسب کرده و با وجود حضور علیرضا منصوریان بازهم نتوانسته از انتهای جدول فاصله بگیرد و همچنان می‌تواند از گزینه‌های سقوط باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار