کد خبر: 946574
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
شهرداری ورامین، پیکان و پیام گام اول پلی آف را محکم برداشتند
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های پیام مشهد، پیکان تهران و شهرداری ورامین آغاز شد. در این مرحله تیم‌های پیام مشهد، پیکان تهران و شهرداری ورامین در بازی نخست مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. در این دوره تیم پیام مشهد پس از شکست در ست نخست در سیرجان به بازی برگشت و میزبان خود، فولاد سیرجان را شکست داد و شهرداری ورامین هم در سالن اختصاصی خود، شهرداری گنبد را از پیشِ‌رو برداشت و پیکان در خانه والیبال تهران به‌سادگی از سایپا گذشت. در آخرین و طولانی‌ترین بازی که در اردکان برگزار شد، تیم خاتم این شهر، مغلوب تیم جوان کاله شد. دیدار دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، عصر یکشنبه ۵ اسفند برگزار خواهد شد. بازی‌های این مرحله به‌صورت ۲ پیروزی از ۳ بازی است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در اولین مسابقه تیم والیبال شهرداری ورامین از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید گلعباسی ورامین به مصاف شهرداری گنبد صفر یکدیگر رفت که در نهایت موفق شد در سه ست گام اول را محکم بردارند و پیرو میدان لقب بگیرد. روز یکشنبه پنجم اسفندماه مسابقه برگشت در گنبد برگزار می‌شود.
در دیگر دیدار مرحله پلی آف تیم پیکان شروع طوفانی داشت و تیم پر ستاره سایپا را شکست داد. تیم جوان پیکان امروز با شکست مقتدرانه ۳ بر صفر، تیم پر مهره و ستاره سایپا نشان داد که برای پلی آف برنامه دارد و یکی از مدعیان قهرمانی است. بازی برگشت دو تیم روز یکشنبه، پنجم اسفند برگزار می‌شود و تیم پیکان در صورت کسب پیروزی دوم راهی دور بعد خواهد شد در غیر اینصورت بازی سوم، تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.
در دیگر بازی همزمان، در ورامین تیم شهرداری این شهرموفق شد با نتیجه ۳ بر صفر شهرداری گنبد را شکست دهد.
در آخرین بازی هم تیم فولاد سیرجان علی رغم میزبانی نتوانست برابر پیام مشهد حرفی برای گفتن داشته باشد تا شاگردان قوچان نژاد سه بر یک بازی را به نفع خود به پایان بگذارند و گام محکمی را در مرحله اول پلی آف برداشته باشند.

در توپ‌های ساده مرتکب اشتباه شدیم
سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست مقابل پیکان گفت: امروز اشتباهات فردی منجر شد بازیکنان از نظر روانی افت کنند و در نتیجه بازی را واگذار کردیم. پیمان اکبری افزود: ما بسیار در توپ‌های ساده مرتکب اشتباه شدیم که فکر می‌کنم به دلیل استرس بازیکنان بود. امیدوارم در بازی برگشت بهتر بازی کنیم و نتیجه دیگری رقم بخورد. برای من فرقی ندارد کدام بازیکن بازی می‌کند، هر بازیکنی که عملکرد بهتری داشته باشد او را به زمین می‌فرستم. ممکن است یک روز بهترین روز یک بازیکن نباشد و طبیعی است که من کس دیگری را جایگزین کنم. بازیکنانم در برخی از توپ‌ها اشتباهات فردی داشتند و همین باعث شد از نظر احساسی و روانی افت کنند و موارد دیگر رخ دهد.
اشتباه مقابل سایپا یعنی مرگ
ترکاشوند پس از پیروزی مقابل سایپا گفت: بازیکنانم هیچ اشتباهی نداشتند و مقابل تیم باتجربه سایپا، بسیار خوب عمل کردند. سرمربی تیم افزود: بازی زیبایی بود و از نظر فنی، عملکرد قابل توجهی بود. بازیکنانم در بهترین روز خود بودند، فوق‌العاده بازی کردند و جای هیچ اشتباهی نگذاشتند. روبروی تیمی باتجربه مقابل سایپا بازی کردیم که برای قهرمانی بسته شده است و اشتباه مقابل این تیم یعنی مرگ. سایپا بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار دارد، اما تیم ما از نظر فنی بسیار خوب عمل کرد. بازیکنانم همدل شده بودند تا بتوانند پیروز این بازی باشند. با توجه به اینکه تیم جوانی داریم، اما بسیار کم‌اشتباه بازی کردیم و امیدوارم همین روند ادامه‌دار باشد. این بازی نخست ما در پلی‌آف بود. هنوز راه بسیاری تا قهرمانی باقی مانده است. چهار روز دیگر باید بازی برگشت را برگزار کنیم. اگر مثل امروز بازی کنیم، قطعاً همین نتیجه رقم خواهد خورد.

نتیجه دیدار‌های بازی نخست مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال به‌شرح زیر است:
فولاد سیرجان یک ــ پیام مشهد ۳،
۲۵ بر ۱۸، ۱۵ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵
خاتم اردکان ۲ ــ کاله مازندران ۳،
۲۵ بر ۲۱، ۲۴ بر ۲۶، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۰ بر ۱۵
پیکان تهران ۳ ــ سایپا تهران صفر
۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹
شهرداری ورامین ۳ ــ شهرداری گنبد صفر
۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار