کد خبر: 936360
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
شاخص بورس تهران نتواسنت رشد اندک آخر هفته گذشته را ادامه دهد و اولین روز هفته را با سقوط سنگین آغاز کرد در و در نهایت با افت ۳۹۱۸.۵۷ واحدی وارد کانال ۱۵۹ شد و در نهایت در رقم ۱۵۹ هزار و ۸۵۳ واحد تثبیت شد.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۳۹۱۸.۵۷ واحد کاهش به ۱۵۹ هزار و ۸۵۳ واحد و ارزش روز بازار به ۶۰۷ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۱۴۱.۱۷ واحد کاهش به ۴۶ هزار و ۵۵۲ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۶۱۴.۴۵ واحد افت به ۲۶ هزار و ۶۲۲ واحد رسید ۱۸ شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۴۳۳.۱۲ واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۷۶۶ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۴۷۱۸.۷۵ واحد افت به ۱۷۰ هزار و ۲۴۴ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۳۱۵۲.۴۸ واحد افت به ۱۱۷ هزار و ۲۴۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۶۵۱۹.۲۸ واحد کاهش به رقم ۳۲۰ هزار و ۹۸۴ واحد رسید.

نماد فولاد، ومعادن، تاپیکو، کگل، پارس، فارس، شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فخاس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۵۹.۵۷ واحد کاهش به رقم ۱۷۱۷.۶۱ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۱۷ هزار و ۸۴۱ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۷۹۹ میلیون برگ به ارزش ۶۲۸ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
جه کسی میتواند به این سوال جواب بدهد که :
قیمت دلار به گفته ها بایین میاید ولی ارزش ریال کاهش و گرانی بیشتر و شاخص بورس سقوط میکند . مگر همجین موردی سابقه داشته است؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار