کد خبر: 932882
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی رفت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما وارد ژاپن شد.
 
سرخپوشان ایران وارد ژاپن شدند/حریف فینال زیر ذره‌بین پرسپولیسی‌ها

جوان آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۹:۳۰ شنبه آینده در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن به مصاف تیم کاشیما آنتلرز می رود. پرسپولیس که با نظر برانکو دو روز در امارات اردو زده بود، ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی ناریتا ژاپن شد.

حسین خبیری و امیر علی حسینی از گروه اول اعزامی همراه با نماینده باشگاه کاشیما آنتلرز در فرودگاه از سرخپوشان استقبال کردند.

غذای حلال در هتل پرسپولیس
پس از هماهنگی‌های به عمل آمده، مقرر شده است آشپزخانه سفارت ایران در ژاپن با توجه به تفاوت ذائقه ایرانی‌ها با ژاپنی‌ها نسبت به پخت غذای ایرانی و حلال به هتل برای تغذیه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و ارسال آن به هتل، اقدام کند.

همچنین با هتل برای تهیه بخش دیگری از مواد غذایی مثل دسرها و غذاهای دریایی هماهنگی به عمل آمده است.

بازی کاشیما زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس
پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای و فرزاد حبیب‌اللهی آنالیزور تیم و تعدادی دیگر از نمایندگان پرسپولیس حاضر در ژاپن، امروز چهارشنبه بازی تیم کاشیما آنتلرز را که ساعت ۱۹ به وقت محلی انجام می‌شود را از نزدیک تماشا خواهند کرد تا ضمن بررسی فنی این تیم، شرایط ورزشگاه و مسائل جانبی این تیم در هنگام برگزاری مسابقات را بررسی کنند.

این گروه با توجه به حضور امروز خود در شهر کاشیما، قصد دارد بازدیدی هم از زمین تمرین ورزشگاه کاشیما ساکر داشته باشد که سرخپوشان در آن تمرین خواهند کرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار