کد خبر: 928758
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: توزیع دست کم یکهزار حلقه لاستیک برای ناوگان باری این استان تا پایان هفته جاری آغاز می شود.

احسان منصور کیایی افزود: بیش از سه هزار و 500 دستگاه ناوگان باری و مسافری در استان سمنان وجود دارد که از ابتدای خرداد امسال تاکنون، 974 حلقه لاستیک به رانندگان کامیون در اندازه های مختلف توزیع شد.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 100 هزار حلقه لاستیک در هفته گذشته به گمرک های کشور وارد شد که براساس برنامه ریزی های انجام شده از این تعداد، دستکم یکهزار حلقه لاستیک به استان سمنان ارسال می شود.
منصورکیایی ادامه داد: با توجه به کاهش تعرفه واردات لاستیک و توزیع آن در هفته جاری، پیش بینی می شود بخش قابل توجهی از مشکلات ناوگان باری استان سمنان کاهش یابد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های سمنان گفت: به منظور کمک به ناوگان باری سمنان برای تامین بخشی از لوازم یدکی، با هماهنگی با شرکت های تولیدی، این لوازم با نرخ مصوب کارخانه در اختیار کامیون داران استان قرار می گیرد.
منصورکیایی تصریح کرد: بیش از 17 هزار حلقه لاستیک برای ناوگان باری و مسافربری استان سمنان نیاز است که براساس تدوین برنامه میان مدت، تامین این لاستیک برای رفع مشکلات کامیون داران در دستور کار است.
مدبرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان اضافه کرد: در یک هفته گذشته بیش از پنج هزار و 900 بارنامه از مبدا سمنان صادر شده است و با کمک نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی، امنیت در جاده های استان برای تردد ناوگان باری و مسافری به طور کامل فراهم است.
سمنان بیش از یک هزار راننده فعالیت دارند و 2 هزار و 500 دستگاه وسیله نقلیه فعال در بخش ناوگان بار استان وجود دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار