کد خبر: 928750
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
برخلاف ايران كه برخي سلبريتي‌ها اغلب يا رغبتي به ازدواج نشان نمي‌دهند يا نهايت به يك بچه اكتفا مي‌كنند و همان بچه را نيز براي بزرگ شدن به پرستار مي‌سپارند در غرب و به ويژه امريكا بسياري از سلبريتي‌ها به تشكيل خانواده و بزرگ كردن فرزندان توسط خودشان رغبت زيادي نشان مي‌دهند.
فرزين ماندگار
برخلاف ايران كه برخي سلبريتي‌ها اغلب يا رغبتي به ازدواج نشان نمي‌دهند يا نهايت به يك بچه اكتفا مي‌كنند و همان بچه را نيز براي بزرگ شدن به پرستار مي‌سپارند در غرب و به ويژه امريكا بسياري از سلبريتي‌ها به تشكيل خانواده و بزرگ كردن فرزندان توسط خودشان رغبت زيادي نشان مي‌دهند.
به گزارش «جوان» يك سايت خبري گزارش داد شايد فكر كنيد سلبريتي‌هاي امريكايي به خاطر توانايي مالي بالايي كه دارند بچه‌هاي خود را به پرستار مي‌سپارند اما خيلي از آنها با اين كار مخالف هستند و هرگز پرستار كودك استخدام نكرده‌اند. هزينه‌هاي مراقبت از كودك در امريكا بسيار بالاست. پرستارهاي بچه به طور ميانگين در هفته ۵۵۷ دلار فقط براي نگهداري يك كودك دريافت مي‌كنند و اين مبلغ براي يك خانواده شاغل طبقه متوسط مبلغ بالايي است اما اين رقم چيزي نيست كه براي سلبريتي‌ها مانع پرستار گرفتن باشد. در واقع آنها در امريكا ترجيح مي‌دهند خودشان فرزندانشان را بزرگ كنند.
اشتون كوچر و ميلا كونيس جزو زوج هايي محسوب مي‌شوند كه براي فرزندانشان پرستار نگرفتند. اين زوج هنري بازيگر سينما و تلويزيون هستند، البته اشتون كوچر، تهيه‌كننده و سابقاً يك مانكن بوده است. اشتون و میلا براي اينكه دخترشان را بيشتر بشناسند و ارتباط عاطفي خود را با او از دست ندهند تصميم گرفتند پرستار كودك استخدام نكنند. سلن ديون يكي ديگر از سلبريتي هايي است كه با استخدام پرستار كودك كاملاً مخالف است. او پس از به دنيا آوردن دوقلوهايش نلسون و ادي بدون هيچ كمكي به تربيت آنها پرداخت. او در گفت‌وگو با يك مجله امريكايي گفته است: صاحب فرزند نشده ام كه از آنها مراقبت نكنم. عوض كردن پوشك بچه و شير دادن به آنها از بزرگ‌ترين لذت‌هاي زندگي من است.
از سويي ديگر زوج هنرمند معروف يعني رايان رينولدز و بليك ليولي را به احتمال زياد به سختي مي‌توان هنگام سر و كله زدن با بچه تصور كرد اما رينولدز مي‌گويد: «حتي اگر پنج بار شب‌ها از خواب بيدار شوم و پوشك بچه را عوض كنم مشكلي ندارم.»
متيو مك كانهي و كاميلا آلوز هم يكي ديگر از زوج هايي هستند كه علاقه زيادي به بچه‌داري دارند. كاميلا آلوز بعد از تولد سومين فرزندش اعتراف كرده است كه نمي‌داند چگونه اين كار را انجام مي‌دهد اما هرگز حاضر نشده است براي آنها پرستار بگيرد. او به كمك مادرش از بچه‌ها مراقبت مي‌كند، براي آنها غذا درست مي‌كند و به مدرسه مي‌فرستد. او بازيگر، نويسنده، كارگردان و تهيه‌كننده امريكايي است. نام او نخستين بار با فيلم مات و مبهوت مطرح شد كه در ژانر كمدي ساخته شده بود و محصول ۱۹۹۳ است. سپس در فيلم‌هاي ديگري چون قتل‌هاي زنجيره‌اي تگزاس، نسل بعدي، زماني براي كشتن، فيلم تاريخي اسپيلبرگ به نام آميستاد، تماس، ادتي‌وي و يو- ۵۷۱ به ايفاي نقش پرداخت.
زوج هنرمند ديگري كه علاقه زيادي به خانواده و بچه‌داري دارند جنيفر لوپز و مارك آنتوني هستند. جنيفر و مارك پس از تولد دوقلوهايشان مكس و اما هيچ تمايلي به گرفتن كمك براي مراقبت از آنها نشان ندادند. آنها به نوبت وظايف پدر و مادري خود را انجام مي‌دادند. لوپز بعد از جدايي از مارك به دليل اينكه بيشتر آدم‌هاي اطرافش خانم بودند پرستار مرد گرفت.
اما خوب است درباره زوج رايان گاسلينگ و اوا مندس و علاقه‌شان به تربيت فرزندان هم بدانيد. گاسلينگ هنرپيشه و موزيسين كانادايي است. پدر و مادرش از مسيحيان مورون بودند و رايان گفته است كه مذهب در تمام جنبه‌هاي زندگي آنها مؤثر بوده‌است. او برنده جايزه گلدن گلوب بهترين بازيگر مرد براي فيلم موزيكال يا كمدي (لالا لند) در سال ۲۰۱۷ است. رايان و اوا علاوه بر زوج موفق پدر و مادر موفقي نيز هستند. مندس بعد از تولد دخترش در مصاحبه‌اي با مجله Hello گفته است پرستار بچه استخدام نمي‌كنم و هر چقدر هم خسته باشم اين كار را انجام مي‌دهم.
درباره ريس ويترسپون و رايان فيليپ هم خوب است بدانيد با اينكه اين دو بازيگر معروف از هم جدا شده‌اند اما هنوز هم براي بچه هايي كه بدون پرستار بزرگ كرده‌اند پدر و مادر خوبي هستند و از آنها مراقبت مي‌كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار