کد خبر: 926444
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی در خصوص روابط میان این اتحادیه و آمریکا اعلام کرد که بروکسل به حمایت از برجام ادامه می‌دهد.
جوان آنلاین: «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر ادامه حمایت این اتحادیه از برجام گفت: اکنون کاملا مشخص است که ما (اتحادیه اروپا و آمریکا) یک اختلاف اساسی در مورد چندجانبه گرایی و سیستم هدایت جهانی داریم. ما کشور‌های اروپایی به اعتقاد خود در خصوص اینکه چندجانبه گرایی بهترین راه ممکن برای جلوگیری از هرج و مرج، درگیری و تقابل در جهان چند قطبی است ادامه می‌دهیم.

موگرینی در ادامه گفت: حمایت ما از چندجانبه گرایی آنچه که همواره در خصوص آن صحبت می‌کنیم بر پایه ارزش‌های ما به عنوان بهترین جایگزین برای وضعیتی است که می‌گوید «قدرت حق را به وجود می‌آورد» ما همواره منافعی قوی در چندجانبه گرایی داشته ایم و این منافعی است که موجب جلوگیری از جنگ ها، تداوم توسعه، گسترش حقوق بشر و حمایت از امنیت ما می‌شود.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه افزود: به همین دلیل است که ما به حمایت از برجام، پیمان آب و هوایی پاریس و آژانس‌های سازمان ملل از جمله آنروا ادامه داده و در آینده نیز ادامه خواهیم داد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار