کد خبر: 917304
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی با تاکید به اینکه حجاب در تحکیم خانواده خود و دیگران نقش دارد، گفت: حجاب در واقع یکی از مولفه‌های روابط سالم زن و مرد است.

رقیه صادق‌زاده در همایش «مدافعان خانواده، مروارید و صدف» اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز حجاب و عفاف همچنین روز دختر، برنامه‌های متنوعی در استان برگزار شده و حتی روزشمار هفته در شهرستان با مفهوم حجاب و تکریم دختران تبیین شده است.

وی با اشاره به آیه ۳۰ سوره شریفه نور در رابطه با عفاف و حجاب برای زن و مرد گفت: امروز گردهم آمده‌ایم تا پیام حمایت از هویت ایرانی و اسلامی زن مسلمان را به نمایش بگذاریم چراکه حجاب مهم‌ترین و بهترین ارزش برای انسان است.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اهمیت حجاب و عفاف به قدری زیاد است که در وصیت‌نامه تمام شهدا به حجاب توصیه شده و از  آن به عنوان یک حکم دینی یاد می‌کنند.

وی با تاکید به اینکه حجاب در تحکیم خانواده خود و دیگران نقش دارد، گفت: حجاب در واقع یکی از مولفه‌های روابط سالم زن و مرد است.

صادق‌زاده ابراز کرد: پرداختن به موضوع حجاب یک موضوع فرهنگی است و لازم است حتماً برای فرزندانمان در رابطه با حجاب صحیح در خانواده و مدارس توجه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر