کد خبر: 916405
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
«فریبرز محمود زاده» رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال، درباره آخرین تغییرات برای جذب بازیکن گفت: باشگاه ها در دوره جدید می توانند سه بازیکن زیر 25 سال در فهرست خود قرار دهند.

به گزارش جوان آنلاین و به نقل از سازمان لیگ فوتبال، محمود زاده گفت: پیش از این تیم‌های لیگ برتری 18 بازیکن بالای 23 سال و 9 بازیکن زیر 23سال در فهرست خود داشتند اما با قانون جدید تیم‌ها می‌توانند سه بازیکن زیر 25 سال هم داشته باشند. البته به شرط آنکه این بازیکنان جزو بازیکنان فصل قبل تیم‌های آنها باشد.
وی گفت: برخی از بازیکنان بالای 23 سال به رغم اینکه سرمایه‌های یک باشگاه بودند، به دلیل همین شرایط سنی در فهرست تیم های خود قرار نمی‌گرفتند که با قانون جدید دیگر این استعدادها از بین نمی‌روند.
مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ ادامه داد: باشگاه‌ها باید از کمیته تعیین وضعیت، انضباطی و دیگر بخش ها مجوزهای لازم را بگیرند در غیر این صورت قراردادی هم ثبت نمی‌شود. این در حالی است که در حال حاضر فقط چهار باشگاه پیکان، ذوب‌آهن، فولاد و سپاهان مجوزهای لازم را گرفته‌اند و باشگاه ذوب‌آهن در حال انجام کارهای اداری است.
محمودزاده درباره اجرایی شدن سیستم «تی.ام.اس» TMS گفت: انتقال کار از بخش سنتی به بخش مدرن، مقاومت‌هایی را با خود همراه دارد، اما در برنامه جدید قرار است قراردادها به صورت نرم‌افزاری و اسکن شده به دست ما برسد و باشگاه‌ها هم با نام کاربری و رمز عبور هر ساعت از شبانه روز قرارداد بازیکنان‌ خود را ثبت کنند.
TMS برنامه سیستمی جدید است که توسط آن اطلاعات بازیکنان به سیستم داده می شود تا دو باشگاه جذب کننده و آزاد کننده بازیکن به همراه فدراسیون های آنها به صورت شفاف شاهد نقل و انتقال باشند.
وی ادامه داد: ناظران فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پیش از این آموزش های لازم را در این خصوص داده اند و باتوجه به دستوری که از طرف مقامات فدراسیون دریافت کردیم، در نقل و انتقالات بخش نرم‌افزاری فعال شده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار