کد خبر: 915756
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
عادل غلامی

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: امروز(سه شنبه) ساعت چهار و فردا ساعت پنج دو دیدار دوستانه با تیم ملی جوانان برگزار می‌کنیم.

عباسعلی میرحسینی در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط برگزاری اردوهای تیم والیبال خاتم اردکان جهت حضور در جام باشگاه های آسیا گفت: با توجه به مشکلاتی که در رابطه با اسپانسر و حامی مالی داشتیم اردوی نخست لغو شد اما پس از حل شدن مشکلات، اردوی دوم از هفته گذشته در اردکان آغاز شد و یک هفته در آنجا تمرین کردیم.
او افزود: در هفته گذشته مهدی مهدوی، حمزه زرینی، علی مباشری و ناصر رحیمی به عنوان یار کمکی به ما اضافه شدند و کارشان را آغاز کردند. در ادامه نیز از نهم تیر و در تهران دور جدید تمرینات را استارت زدیم و عادل غلامی با توجه به قولی که داده بود در این هفته به تیم اضافه شد. هفته آینده و از شانزدهم تیر که دور چهارم تمرینات آغاز می‌شود شهرام محمودی نیز به تیم می پیوندد.
او با اشاره به دشواری دیدار ها در جام باشگاههای آسیا با توجه به مشکلاتی که خاتم اردکان داشته است اظهار کرد: با توجه به این مشکلات اردوها دیر شروع شد و همه می دانیم که کار سختی را پیش رو داریم. از تیمهای حاضر در جام باشگاه های آسیا نیز شناخت کافی نداریم اما امید داریم در این مدت کم و با توجه به بازیکنان با تجربه ای که به تیم اضافه شده‌اند در طول این ماه به مرز آمادگی برسیم.
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در ادامه صحبت هایش از برگزاری چند دیدار دوستانه داخلی نیز خبر داد و گفت: باتوجه به حضورمان در تهران دو بازی دوستانه را با تیم ملی جوانان تدارک دیده ایم و قرار است امروز ساعت پنج و فردا ساعت چهار در سالن فدراسیون والیبال با این تیم بازی کنیم. سپس دو روز استراحت خواهیم داشت و شنبه آینده با تیم کامل در اردکان یک هفته اردو خواهیم زد و دوباره از ۲۳ تیر به مدت ۹ روز به تهران خواهیم آمد و بعد از دو روز استراحت، تمرینات نهایی را آغاز خواهیم کرد. همانگونه که اطلاع دارید تیم ملی والیبال ایران نیز از ۲۶ تیر تمریناتش را آغاز می‌کند و امیدواریم بتوانیم یک بازی دوستانه بین دوم تا چهارم مرداد با تیم ملی برگزار کنیم.
او درباره اینکه آیا در این زمان کم بازیکنان می توانند به هماهنگی برسند پاسخ داد: کار بسیار سختی داریم اما احساس می‌کنم روند هماهنگی بازیکنان تیم بسیار خوب پیش می‌رود چرا که این بازیکنان اکثراً با تجربه هستند و در طول سال ها در تیم ملی و باشگاه های مختلف با همدیگر بازی کرده اند. بقیه بازیکنان هم عضو تیم خودمان بوده اند و فکر می‌کنم روند رو به رشد خوبی داریم و امیدوارم نتیجه ای در شأن والیبال ایران کسب کنیم.
میرحسینی درباره حامی مالی خاتم اردکان در جام باشگاه های آسیا و همچنین مبالغ قرارداد بازیکنان اضافه شده به این تیم اظهار کرد: پس از جلساتی که برگزار شد صنایع فولاد اردکان حامی مالی تیم در جام باشگاه های آسیا شد. خوشبختانه مبالغ قرارداد بازیکنان بزرگی که به تیم اضافه شده اند منطقی بوده است. بازیکنان یک مبلغ به عنوان پایه دریافت می کنند و در صورت کسب عنوان قهرمانی پاداش نیز به آنان تعلق می گیرد.
میرحسینی در پایان درباره اضافه شدن عادل غلامی و شهرام محمودی با وجود حرف و حدیث ها مبنی بر عدم تمایل این دو بازیکن برای حضور در خاتم اردکان گفت: این صحبت‌ها صحت ندارد عادل غلامی حرفی مبنی بر اینکه نمی‌آید نزده بود و تنها گفته بود که در اردوی نخست نمی‌تواند شرکت کند و از اردوی دوم که در تهران آغاز شده است به تیم می پیوندد. شهرام محمودی نیز پیش از این اعلام کرده بود که به خاطر انجام امور مربوط به بدنسازی می تواند از اردوی سوم به تیم اضافه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار