کد خبر: 914828
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
دیه‌گو مارادونا امروز با دیه‌گوی آن سال‌ها تفاوت‌های اساسی دارد، مارادونای امروز نه حال و هوای خودش را می‌فهمد و نه حال و هوای اطرافش را، چرت می‌زند، فریاد می‌زند و حرکاتی انجام می‌دهد که بیشتر باعث شرمندگی است تا سربلندی و ابهت.
فریدون حسن
‌می‌گویند اسطوره تکرار‌نشدنی فوتبال دنیاست، آرژانتینی‌ها هم که همیشه او را بر سر مسی می‌کوبند به خاطر بالا بردن جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک؛ البته کار کمی هم نبود وقتی همه از معجزه کاپیتان کوچک در آن سال‌ها می‌گفتند. اما دیه‌گو مارادونا امروز با دیه‌گوی آن سال‌ها تفاوت‌های اساسی دارد، مارادونای امروز نه حال و هوای خودش را می‌فهمد و نه حال و هوای اطرافش را، چرت می‌زند، فریاد می‌زند و حرکاتی انجام می‌دهد که بیشتر باعث شرمندگی است تا سربلندی و ابهت.
مارادونا این روز‌ها در روسیه است، در هر بازی آرژانتین هم رفتاری از خود نشان می‌دهد که گویی اصلاً متوجه نیست کجاست و چگونه همه روی او زوم کرده‌اند. سه شنبه شب مارادونا در حال و هوای خودش نبود، به قول معروف معلوم نبود چه چیزی زده بود، رفتار‌های او فقط شرمندگی یک ملت را به همراه داشت. هرچند که در سر و صدای خوشحالی صعود آرژانتین به مرحله بعدی جام جهانی گم شد، اما بی‌تردید هیچ‌کس به خصوص هواداران فوتبال در ورزشگاه چه آرژانتینی و چه نیجریه‌ای حرکات زشت ستاره سال‌های دور فوتبال آرژانتین و دنیا را از یاد نمی‌برند. گویا این سرنوشت محتوم ستارگان بزرگ دیروز فوتبال دنیاست که در دوران مسنی اینگونه افسارگسیخته اخلاق‌مداری را زیر پا بگذارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار