کد خبر: 914489
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
وحید صابری

تیم اینقدر بود، محکم ایستاد و سربلند جام را ترک کرد که رهبر انقلاب برای دومین بار پیام دادند و خطاب با بازیکنان فرمودند: "شما پیروز و سرافراز برگشتید. آفرین. انشاالله موفق باشید."

جام جهانی روسیه هر چند برای ما تمام شد اما لذتی که از آن بردیم را حالا حالاها به خاطر خواهیم سپرد . حس غرور ، حس تعصب و حس سربلندی در یک بازی شگفت انگیز ، شبی که پرتغال قهرمان اروپا را به زانودر آوردیم و متوقف کردیم اما در نهایت از جام کنار رفتیم.

آوردگاه روسیه و هم گروهی سخت با تیم های مراکش ، اسپانیا و پرتغال را از همان ابتدا درک کردیم اما غیور مردان ما در این جام به قدری خوش درخشیدند که همه در انتظار برد و صعود به مرحله بعد بودند.همان تیم هایی که تا قبل از جام جهانی برای ما غول های وحشناک بودند، فقط حیف که نتوانستیم حظ وافرمان را با صعود به مرحله بعد کامل کنیم و خیلی زود باید سرزمین تزارها را ترک کنیم.

عجب جام جهانی بود تا یک قدمی شگفتی جلو رفته بودیم اما حیف ، حیف که فقط یک قدم کم آوردیم آن هم جلوی قهرمان اروپا ، جلو رونالدو مردی که ۵ بار صاحب توپ طلای بهترین بازیکن را از آن خود کرده اما نشد تا ببریم تا حسرتش بر دل بماند و در حالی که اشک بر چشم داریم با دلی پرغرور لحظات سرزمین تزارها را به خاطر بسپاریم، خاطره ای برد دراماتیک مراکش ، شکست دل چسب از اسپانیا و تساوی برابر ماتادورها.

اما باید به احترام تیم مان تمام قد بایستیم، به احترام بیرانوند که فوق العاده بود ، به احترام امید ابراهیمی دونده و پرتلاش ، به احترام وحید امیری با آن حرکت بیاد ماندنی اش ، به احترام سعید عزت اللهی ، به احترام میلاد محمدی ، مهدی طارمی ، کریم انصاری فرد و حتی به احترام سردار آزمون . در نهایت به پاس تمام زحمات کی روش و به احترام این همه غیرت و تعصب و ایستادگی برای ایران. به امید سرافرازی و سربلندی دوباره ایران .

جام جهانی برای ما تمام شد اما یادمان باشد چه آورده ای از این جام برای ما ماند. حمایت و همدلی۸۰ میلیون ایرانی در باری تیم ملی کشورمان با شعار زیبای "یک ملت ، یک ضربان" لحظات زیبایی را رقم زد و صحنه های زیبایی را به یادگار گذاشت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار