کد خبر: 914365
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور لهستان، سنگال، کلمبیا و ژاپن یک گروه معمولی و تقریباً هم سطح به نظر می‌رسید. حضور چهار نماینده از چهار قاره، چهار نماینده‌ای که در قاره‌هایشان نه عالی بودند و نه ضعیف، بنابراین می‌شد توقع بازی‌های یکدست و هم‌سطح را داشت.
فريدون حسن
گروه H. رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور لهستان، سنگال، کلمبیا و ژاپن یک گروه معمولی و تقریباً هم سطح به نظر می‌رسید. حضور چهار نماینده از چهار قاره، چهار نماینده‌ای که در قاره‌هایشان نه عالی بودند و نه ضعیف، بنابراین می‌شد توقع بازی‌های یکدست و هم‌سطح را داشت.
در نگاه اول کارشناسان به صورت طبیعی شانس صعود از این گروه را به کلمبیا و لهستان می‌دادند. دلیلش هم روشن بود، سابقه کلمبیا در جام‌جهانی و روند رو به جلوی لهستان از چند سال پیش، البته در این میان جرقه سنگال در جام‌های قبل هم باعث شده بود تا حداقل شانسی برای این تیم قائل باشند.
اما برای نماینده آسیا نه، به ویژه اینکه چشم بادامی‌ها در چند جام گذشته اصلاً عملکرد خوبی نداشتند. با این حال جدول این گروه بعد از دو بازی و پیش از انجام بازی‌های آخر با آنچه در تصورات وجود داشت بسیار متفاوت است. چراکه حالا ژاپن و سنگال می‌توانند میهمانان ناخوانده مرحله یک هشتم نهایی باشند. ژاپن کلمبیا را برد و سنگال لهستان را، در بازی برابر هم مساوی شدند تا با پیروزی کلمبیا برابر لهستان یاران لوانودفسکی به ته جدول بچسبند و حذف شوند. کلمبیا کورسوی امیدی داشته باشد و ژاپن صدرنشین و سنگال شگفتی‌ساز امید اول صعود لقب بگیرند. نماینده آسیا برخلاف جام‌های گذشته تا اینجا فوق‌العاده کار کرده، بازی‌های رو به جلو، سرعتی با برنامه ویژگی فوتبال است که ژاپن ارائه می‌دهد و همین باعث شگفتی رقبا شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار