کد خبر: 914181
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
گرجستان و اوکراین در خدمت رژیم اشغالگر
فریاد‌های مسئولان فدراسیون کشتی، دغدغه‌های مربیان و کشتی‌گیران و حتی دستور مقام معظم رهبری کوچک‌ترین تأثیری در مسئولان ورزش و نهاد‌های بالادستی نداشته تا خطر بیش از پیش به کشتی و ورزش ایران نزدیک شود. ۱۳ تا ۱۷ تیر‌ماه رقابت‌های کشتی نوجوانان جهان در زاگرب کرواسی برگزار می‌شود
فریدون حسن
حالا دیگر باید تدبیر کنیم، تدبیری برای کشتی، برای رشته‌ای مدال‌آور و افتخار‌آفرین، برای ایران، چراکه خطر درست بیخ گوشمان است.
فریاد‌های مسئولان فدراسیون کشتی، دغدغه‌های مربیان و کشتی‌گیران و حتی دستور مقام معظم رهبری کوچک‌ترین تأثیری در مسئولان ورزش و نهاد‌های بالادستی نداشته تا خطر بیش از پیش به کشتی و ورزش ایران نزدیک شود. ۱۳ تا ۱۷ تیر‌ماه رقابت‌های کشتی نوجوانان جهان در زاگرب کرواسی برگزار می‌شود، جایی که کشتی‌گیران ایران در آن باید به مصاف رقبا بروند، اما تمام نگرانی اینجاست که رژیم صهیونیستی در هر دو رشته آزاد و فرنگی با بهره‌گیری از کشتی‌گیران روسی، اوکراینی و حتی گرجستانی پا به میدان می‌گذارد. آن‌ها قبلاً با کشتی‌گیران نابلدشان می‌آمدند، زود حذف می‌شدند و خطری هم نداشتند، اما حالا نمی‌خواهند زود حذف شوند و خطرناک هستند، آن هم در ۱۲ وزن، یعنی احتمال رویارویی با نمایندگان کشورمان در این ۱۲ وزن بسیار زیاد است.

اشغالگران پرکار

رژیم اشغالگر قدس در کشتی فعال شده، حضور در مسابقات قهرمانی اروپا و بها دادن به رقابت‌های نونهالان و نوجوانان نشان از پشتوانه‌سازی این رژیم برای آینده دارد. آن‌ها در عرصه مدیریتی هم بیکار ننشسته‌اند. رئیس فدراسیون کشتی این رژیم گوچاستیا شویلی گرجستانی است، قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان و نایب‌رئیس او هم لویند شولمان اوکراینی قهرمان سابق کشتی آزاد دنیاست. حضور این دو، برگزاری اردو‌های مرتب و منظم در اوکراین و گرجستان و حضور کشتی‌گیران این دو کشور در ترکیب تیم‌های رژیم اشغالگر را توجیه می‌کند.

تابع نظام و رهبری هستیم، آدرس اشتباه ندهید

اینجا، اما ما خطر را جدی نگرفته‌ایم. مسئولان فدراسیون کشتی، پیشکسوتان و دلسوزان مدت‌هاست که فریاد می‌زنند. کمیل قاسمی دیروز با انتقاد از مسئولان ورزش گفت: «مدت‌هاست که از پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه کشتی‌گیران و دستور حمایت از ورزش اول برای مقابله با لابی صهیونیست‌ها می‌گذرد، اما آن‌ها فقط سکوت کرده‌اند!» قاسمی در ادامه افزود: «چند روز دیگر رقابت‌های نوجوانان جهان در کرواسی آغاز می‌شود و هر آن احتمال دارد اتفاقی رخ دهد. ما تابع سیاست‌های نظام و مقام معظم رهبری هستیم. تنها انتظار ما مذاکره و پیگیری دیپلماتیک این مسئله است که البته آقایان مسئول از این هم دریغ می‌کنند.» آزادکار سنگین‌وزن ایران تأکید کرد: «لابی رژیم اشغالگر با حمایت روس‌ها قضیه‌ای کاملاً جدی است و مسئولانی که امروز سکوت اختیار کرده‌اند در صورت بروز هر اتفاقی باید پاسخگو باشند و آدرس اشتباه به مردم ندهند.»

روز‌های تنهایی کشتی

روز‌های سختی در پیش است، روز‌های سختی که کشتی در مقابل خود می‌بیند. همه خوب می‌دانیم که دیگر نمی‌توان به بخت و اقبال و برخی اقدامات رو شده قبلی اتکا کرد و باید با تدبیر و برنامه جلو رفت، اما واقعیت این است که هیچ اقدامی صورت نگرفته و کشتی در برابر حمله و تهاجم بابرنامه و لابی صهیونیست‌ها تنها مانده است. فریاد‌ها و حتی دستور‌ها تاکنون به جایی نرسیده و کار روز به روز سخت‌تر می‌شود، اینقدر سخت که دیگر حتی تنها پای کشتی هم در میان نیست و ضربه به ورزش کشور خواهد خورد. همین حالا هم دیر است، اما باید کاری کرد، کاری کرد که نقشه شوم صهیونیست‌ها با شکست روبه‌رو شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار