کد خبر: 909578
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
سيد عبدالله متوليان

آن حقوق بشري كه غرب و نظام سلطه به رهبري شيطان بزرگ در جهان دنبال مي‌كنند دهها اشكال اساسي دارد كه برخي از آنها عبارت است از: ۱ - بيش از آنكه ماهيت حقوقي داشته باشد، ماهيتي سياسي دارد. ۲ - با فرهنگ ملت‌ها در تضاد آشكار است. ۳ - بر اساس منافع چند كشور خاص تنظيم شده‌است. ٤ - مروج فرهنگ ليبرال دموكراسي و سرمايه‌داري غربي است. ۵ - در تضاد آشكار با همه اديان الهي است. ۶ - جهان شمول نيست. ۷ - فاقد پشتوانه مكتبي و ايدئولوژيكي است. ۸ - فاقد اصول و مباني اخلاقي بوده و مبتني بر بي‌اخلاقي و هرزگي و سقوط انسانيت است. ۹ - فاقد ضمانت اجراست. ۱۰- با سليقه قدرت‌هاي بزرگ و بر اساس حفظ منافع قدرت‌ها اداره مي‌شود.
نظام سلطه و در عصر حاضر مشخصاً امريكا اهداف متعددي را در پناه موضوع منشور حقوق بشر در سطح جهان دنبال مي‌كنند: ۱ - فرهنگ‌سازي و يكسان‌سازي. ۲ - الگوسازي رفتاري. ۳ - منزوي‌سازي. ٤ - پروپاگاندا و ديپلماسي رسانه‌اي. ۵ - مديريت افكار عمومي. ۶ - موجه سازي رفتار خود در جهان. ۷ - دستاويزسازي براي جنگ در كشورها. ۸ - مداخله در امور كشورها. ۹ - قانوني كردن نظام سلطه. ۱۰ - ايجاد سازمان‌هاي مردم نهاد! وابسته. ۱۱ - سازماندهي شبكه نفوذ و جاسوسان در كشورها. ۱۲ - تحقير ملت‌ها و فرهنگ‌ها. ۱۳ - دفاع از حقوق بشر در جهان با هدف فرار از پاسخگويي. ۱٤ - دوقطبي‌سازي و چند قطبي‌سازي در كشورها. ۱۵ - ترويج سكولاريزم و لائيزم در جهان. ۱۶ - ترويج اومانيزم. ۱۷ - امتيازگيري از دولت‌ها. ۱۷ - اعمال تحريم. ۱۸ - اعمال فشارهاي سياسي و غيرسياسي. ۱۹ - جهاني سازي حقوق بشر به سبك غربي. ۲۰ - ممانعت از شكل‌گيري نظام‌هاي مترقي حقوق بشري در تقابل با نظام سلطه.
غرب و مشخصاً شيطان بزرگ در سده اخير جنايات ضد بشري خود را پشت نقاب دفاع از حقوق بشر پنهان کرده است. از سال ۱۹۱۶ ميلادي تا كنون بالغ بر ۱۵۰ جنايت ضد بشري در كارنامه ننگين يانكي‌هاي امريكايي ثبت و ضبط شده كه: «فاجعه هيروشيما و ناكازاكي»، «كشتار داخائو»، «كشتار بيسكاري»، «كشتار شينونه» «مداخله در جنگ‌هاي كره» «زندان گوانتانامو»، «توليد و تجهيز و حمايت از تروريسم»، «برنامه‌ريزي و اجراي براندازي در كشورها»، «تجاوز و كشتار وحشيانه مردم ويتنام»، «نسل‌كشي مسلمانان با استفاده از بمب‌هاي شيميايي و ميكروبي و... »، «مديريت و اداره تمامي جنگ‌ها و قتل عام‌هاي بشري در جهان»، «كشتار كور و بي‌منطق مسلمانان عراق و افغانستان به بهانه انتقام گيري از كشته‌هاي ۱۱ سپتامبر»، «نژادپرستي، نقض حقوق بشر، صادرات و ترويج خشونت و خونريزي و هرج و مرج در جهان»، «دخالت در امور كشورها و تهديد استقلال كشورها در جهان» از جمله آنهاست.
علاوه بر موارد مذكور ايران نيز از تركش‌هاي حقوق بشر امريكايي بي‌نصيب نبوده و بيشترين آسيب را ديده است كه: «كودتاي ۲۸ مرداد و سلطه بر جان و مال و ناموس مردم»، «تجاوز دزدانه به ايران در واقعه طبس»، «كودتاي شهيد نوژه»، «تجهيز و حمايت از منافقين و ساير گروهك‌ها»، «حمايت از صدام و ورود به جنگ با ايران و حمله به هواپيماي مسافري و... »، «ايران هراسي و تحريك دولت‌هاي عرب عليه ايران»، «توليد و تجهيز و سازماندهي تروريزم داعشي و القاعده و... »، «اعمال شدیدترین تحريم‌هاي ضد انساني»، «تهديد و ممانعت از روابط تجاري ساير كشورها با ايران»، «تصويب بودجه‌ براي نفوذ براندازي» و... از جمله آنهاست.
نقض حقوق بشر، خشونت و خونريزي امريكايي، اختصاص به ساير کشورها نداشته و مردم امريكا به‌ويژه رنگین‌پوست‌ها نيز همواره مورد تعرض و نقض حقوق بشر امريكايي قرار داشته‌اند. روزنامه واشنگتن‌پست در صدمين روز دولت ترامپ نوشت: «ترامپ در اين صد روز ٤۸۸ دروغ گفته است» كه اگر اينك به‌روزرسانی شود بايد صدها مورد ديگر به آن اضافه شود. امريكا به‌عنوان مدعي دفاع از حقوق بشر كشوري است كه افتخار مي‌كند يك بيمار رواني، يك مفسد اخلاقي، يك دروغ‌گوي قهار و يك جاني و مروج خشونت رئيس‌جمهور آن كشور است.
در امريكاي مدعي آزادي و حقوق بشر، حقوق سياه‌پوستان و سرخ‌پوستان به‌کلی ناديده گرفته مي‌شود. پايگاه اينترنتي لاپروگرسيو مي‌نويسد «تعداد زندانيان سياه‌پوست در امريكا به‌مراتب بيش از سياهاني است كه در سال ۱۸۵۰ و پيش از جنگ داخلي در اين كشور به بردگي كشيده شدند». در مناطق سياه‌پوست نشينِ امريكا از هر پنج جوان سياه‌پوست حداقل چهار نفر در طول زندگي خود ممكن است به اتهامات مختلف دستگير و گرفتار نظام قضايي فاسد امريكا شده باشند.
نژادپرستي پليس در امريكا، خود عامل فزاينده جرم و جنايت و جمعيت زندانيان شده و امريكا را به اردوگاه كار اجباري و زنداني بزرگ شبيه گولاگ تبديل كرده‌ و به نظر مي‌رسد نظام فاسد سرمايه‌هاي امريكا با گولاگيسم اقتصادي و بردگي مدرن قضايي و بهره‌كشي از انبوه زندانيان رنگین‌پوست اداره مي‌شود.
روزانه بيش از ۹۰ نفر (سالي ۳۳ هزار نفر) به‌وسیله سلاح گرم قرباني خودخواهي و پول‌پرستي توليدكنندگان اسلحه و مافياي جهنمي سلاح و مهمات مي‌شوند و اين تعداد به‌جز افرادي است كه توسط پليس به صورت رسمي و قانوني!! كشته مي‌شوند. مايكل مك فيرسون رئيس مؤسسه «كهنه سربازان براي صلح» مي‌گويد: «به مردم امريكا آشكارا آموزش داده مي‌شود تا از سياه‌پوستان ترس و واهمه داشته باشند و به آن‌ها به چشم حيوان نگاه كنند». علاوه بر سياه‌پوستان، بوميان امريكا (وارثان اصلي امريكا) بيش از يك قرن است كه براي حفظ هويت محلي و بومي خود در مقابل فرهنگ ويرانگر و يكسان‌ساز امريكايي در حال مقاومت هستند و هيچ‌كس در جهان فريادشان را نمي‌شنود. ۲۵ سال است كه هيچ عزم و اراده‌اي براي پيگيري كشتار بي‌رحمانه و قرون وسطايي فرقه داووديه و مسيحيان ادونتيست وجود ندارد. و اينك زمان آن فرا رسيده تا وجدان‌هاي بيدار بشري، رسانه‌هاي آزاده، افراد و شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي جهاني و... . عليه بيدادگري حقوق بشر امريكايي وارد ميدان شده و به پشتوانه افكار عمومي جهاني پايان فاشيست حقوق بشر امريكايي را مطالبه كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار