کد خبر: 905723
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
سیدجلال حسینی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیم مشکلات زیادی دارد و در این بین فقط گرشاسبی برانکو به دنبال حل مسائل هستند.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مباحث مختلفی به صحبت پرداخت. او درباره شکست پرسپولیس مقابل الجزیره امارات، عنوان کرد: به خاطر شرایط بد آب و هوایی شاگردان برانکو نتوانستند آن عملکرد همیشگی را نشان دهند. گفت‌وگوی سید جلال حسینی را در ادامه بخوانید:

* ابتدا درباره شکست پرسپولیس در دیدار رفت برابر الجزیره امارات صحبت کنید. چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس علی‌رغم بازی خوب شکست خورد.

اگر اجازه دهید در ابتدای صحبت هایم می‌خواهم درگذشت همسر بهمن صالحی نیا را تسلیت بگویم. ما شب گذشته (سه‌شنبه) از دوبی به تهران رسیدیم و تازه من متوجه این غم برای مربی سابقم شده‌ام. خداوند ایشان را رحمت کند. اما درباره سوالی که مطرح کردید باید بگویم ما در طول بازی برابر الجزیره عملکرد خوبی داشتیم و در برخی از دقایق چند فرصت گلزنی هم به دست آوردیم اما شرایط به گونه‌ای رقم نخورد که ما در نهایت پیروز میدان باشیم. شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی روی عملکرد تیم داشت و اجازه نداد بازیکن آن عملکرد همیشگی خود را داشته باشند. البته شکست سه بر دو برابر الجزیره در امارات به خاطر گل‌هایی که زدیم قابل جبران است. ما می‌توانیم در تهران نتیجه‌ خیلی خوبی بگیریم و به دور بعد صعود کنیم.

* خودتان به این نتیجه‌ اشاره کردید، آیا به راستی پرسپولیس پتانسیل‌ از پیش رو برداشتن الجزیره و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا را دارد؟

ما یک تیم خوب و قدرتمندی هستیم که در طول فصل عملکرد خوبی داشتیم و قهرمان شدیم. سه سال است تا 15 – 16 بازیکن بازی می‌کنیم و روزهای بسیار خوبی را برای پرسپولیس ساختیم. همان طور که گفتم در امارات هم می‌توانستیم مقابل الجزیره نتیجه‌ بگیریم اما شرایط بد آب و هوایی کار ما را سخت کرده بود. الان هم به بازی برگشت امیدواریم. مطمئنا می‌توانیم در حضور هوادارانمان برابر این تیم به پیروزی برسیم و به دور بعد صعود کنیم. ما یک فصل تلاش کردیم که قهرمان شویم و در لیگ قهرمانان آسیا باشیم و حالا هم تلاش می‌کنیم به مراحل بالاتر برویم. البته کار ما بسیار سخت است. الجزیره روی ضد حملات عملکرد بسیار خوبی داشت و در تهران می‌تواند روی همین ضد حملات ما را اذیت کند.

* خیلی‌ها معتقدند زمانی که سید جلال حسینی برای پرسپولیس بازی می‌کند این تیم به راحتی گلی دریافت نمی‌کند اما زمانی که سید جلال حسینی نیست تیم خط دفاعی متزلزلی دارد شما این موضوع را قبول دارید؟

من این مساله را قبول ندارم. خیلی از بازی‌ها بوده که من هم در بازی بوده ام و باخته‌ایم. نمی‌شود گفت‌ به خاطر نبود یک بازیکن شکست خورده‌ایم. ما یک تیم هستیم و با هم می‌بریم و با هم نیز می‌بازیم. الجزیره تیم قدرتمندی است و نباید این تیم را دست کم بگیریم.

* فصل در حال تمام شدن است برای پرسپولیس و چند وقت دیگر فصل نقل‌ و انتقالات شروع می‌شود. اصلی‌ترین سوال این روزهای هواداران پرسپولیس این است که آیا بازیکنانی که  قراردادشان به پایان می‌رسد قراردادشان را تمدید می‌کنند؟

واقعیت این است که ما در حال‌ حاضر بازی الجزیره را پیش رو داریم و باید تمرکزمان روی بازی باشد. ما فصل سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و پس از این که قهرمان شدیم هم به خاطر برخی از مشکلات در بین بازیکنان دلخوری وجود داشت. مشکلات ما نه یکی، نه دو تا است،‌ بلکه ما مشکلات بسیار زیادی داریم که روی هم جمع شده‌اند و هیچ کسی هم نیست کمک کند. الان فقط آقای گرشاسبی به همراه برانکو و حسین خبیری کار و تلاش می‌کنند تا مشکلات باشگاه حل شود و بازیکنان به راحتی به کارشان ادامه‌ دهند. ما بازی سختی برابر الجزیره داریم و نباید درگیر حواشی شویم و الان و در این مقطع حساس فقط و فقط باید تمرکزمان روی بازی باشد. من به شخصه الان به هیچ چیز فکر نمی‌کنم و فقط فکرم روی پیروزی برابر الجزیره است. ما سه بر دو بازی رفت را باخته‌ایم و باید در ورزشگاه آزادی این نتیجه‌ را جبران کنیم. امیدوارم که در روز دوشنبه هواداران زیادی هم به ورزشگاه بیایند چرا که الان به کمک آنها نیازمندیم. ما می‌توانیم با حضور همین هواداران الجزیره را از پیش رو برداریم.

* از مشکلات صحبت کردید این مشکلات ‌دقیقا چیست؟

باشگاه بدهی‌های زیادی دارد که از قبل باقی‌ مانده است و الان هم که مباحث دیگری مطرح می‌شود مثل جریمه کردن بازیکنان. من خودم به خاطر چند پیراهن 60 میلیون تومان جریمه شدم. این جرایم را هم می‌گویند بخشیده‌ایم اما در حساب‌های ما همان سال قبل محاسبه کرده‌اند. من واقعا خوشحالم در مقطع کنونی فردی مانند آقای گرشاسبی در باشگاه حضور دارند که با تمام وجودشان تلاش می‌کنند کم کم مشکلات را بر طرف کنند اما آقای گرشاسبی تنهاست و کسی کمک نمی‌کند. ما الان در مقطع حساسی هستیم و همه باید کمک کنند. وقتی پنجره نقل‌ و انتقالات بسته است، باشگاه بدهی دارد، یک مدیر چه کاری می‌تواند انجام دهد؟

* طی هفته‌های اخیر انتقادات زیادی نسبت به عملکرد علیرضا بیرانوند مطرح شد، چقدر این انتقادات را منصفانه می دانید.

 علیرضا بیرانوند دروازه‌بان بسیار خوبی است. ما با او قهرمان لیگ شدیم و همیشه عملکرد خوبی داشته است. بالاخره همیشه انتقاد وجود دارد و در همین شرایط خود بیرانوند باید با این انتقادات کنار بیاید اما بدانید همیشه از هر بازیکنی انتقاد می‌شود.

* اگر مطلبی باقی‌ مانده است بفرمایید؟

از همه می‌خواهم در این مقطع حساس از تیم ما حمایت کند. ما به عنوان نماینده ایران باید برابر الجزیره بازی کنیم. امیدوارم روز دوشنبه ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر شود و همه یک دل باشیم و با همین یک دلی و حمایت هواداران الجزیره را شکست بدهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار