ترويج كالاي ايراني نيازمند بستر فرهنگي
کد خبر: 902823
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/003mrf
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
رئيس سازمان فرهنگي- هنري شهرداري تهران عنوان كرد

رئيس سازمان فرهنگي- هنري شهرداري تهران به تشريح برنامه‌هاي سازمان فرهنگي- هنري پرداخت.
سعيد اوحدي با بيان اينكه مقام معظم رهبري سه شاخص براي كار فرهنگي و هنري تبيين كردند، عنوان كرد: اول اينكه كار فرهنگي بايد جهت‌دار باشد. كار فرهنگي به خودي خود اصالت ندارد، چون همه دنيا ادعا مي‌كنند كه كار فرهنگي انجام مي‌دهند ولي كار فرهنگي‌اي كه ما بايد انجام دهيم، منتقل كردن ارزش‌هاي انقلاب و دوران دفاع مقدس است. دوم اينكه محصولات فرهنگي بايد به صورت هنرمندانه ارائه شود. اگر بخواهد كليشه‌اي و تكرار مكررات باشد، جاذبه‌اي براي مخاطب ندارد. شاخصه سوم هم اين است كه كار فرهنگي بايد مخاطب‌پسند باشد و بايد شناخت كاملي از جامعه مخاطب داشته باشيم. رويكرد سازمان فرهنگي- هنري در پيشرفت فعاليت‌هاي فرهنگي با اين نگاه است كه اصالت فرهنگي بستري براي پيشرفت ديگر حوزه‌ها، حتي حوزه‌هاي اقتصادي است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار