کد خبر: 902035
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
دنی ولبک

مهاجم فرانسوی آرسنال از دنی ولبک برای دعوت به تیم ملی انگلیس برای جام جهانی روسیه حمایت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، دنی ولبک در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در انگلیس داشته است و توانسته گل‌های خوبی در لیگ اروپا و لیگ برتر برای تیمش به ثمر برساند. با این حال ترافیک مهاجم در خط حمله تیم ملی انگلیس ممکن است باعث شود تا او به جام جهانی برده نشود.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال با حمایت از این بازیکن گفت: ولبک در بهترین شرایط فوتبالی خودش قرار دارد. ما همه دوست داریم ولبک را همیشه در چنین شرایطی ببینیم. او قدرت و سرعت و تمام کنندگی را با هم دارد و این نکته‌ای است که باعث شده من او را در زمره آماده‌ترین مهاجمان انگلیس قرار دهم. من امیدوارم ساوت گیت برای جام جهانی روی او حساب باز کند. ولبک می‌تواند برای انگلیس در جام جهانی مهره موثری باشد.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: البته دنی بازیکنی است که اگر مصدوم نشود خیلی خوب می‌تواند برای تیم بازی کند. او الان از مصدومیت دور بوده و ما در خیلی از بازی‌ها او را به میدان نفرستادیم. باید از ولبک مراقبت شود تا بتواند بهترین نمایش خودش را برای تیم نشان دهد. الان همه به درستی مدام درباره هری کین صحبت می‌کنند ولی دعوت او به تیم ملی در بازی‌های دوستانه اخیر اعتماد به نفس او را بالا برده است و به او یادآوری کرده که سرمربی تیم ملی او را فراموش نکرده است.

آرسنال باید امروز در لیگ برتر برابر نیوکاسل قرار گیرد. توپچی‌های لندنی در لیگ اروپا نیز باید برابر اتلتیکومادرید قرار گیرند که این دیدار در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار