کد خبر: 901993
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
دی بروین و صلاح

کوین دی بروین عنوان کرد احتمالا جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جزیره به رقیب او برسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، نامزدهای بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس اعلام شد ولی همگان این جایزه را یک رقابت دو جانبه از سوی کوین دی بروین  و محمد صلاح می‌دانند. دی بروین که در تیم صدرنشین لیگ برتر نمایش خوبی داشته است درباره این جایزه گفت: به احتمال زیاد محمد صلاح این عنوان را تصاحب کند. رقابت با کسی که این‌قدر گل تا به‌حال به ثمر رسانده است آسان نیست و من فکر می کنم این جایزه به او برسد. من خودم از عملکردی که در این فصل داشتم خیلی راضی هستم و علاوه بر آن از نظر تیمی نیز خیلی خوب ظاهر شدیم و به همین خاطر از این عملکرد خوب فردی و تیمی احساس خوبی دارم.

محمد صلاح دیروز موفق شد ۳۰ امین گل خود را در لیگ برتر برای تیمش به ثمر برساند که ۴۰ امین گل او در تمامی رقابت‌ها در یک فصل بود. بعد از کریستیانو رونالدو در فصل ۰۸-۲۰۰۷، صلاح دومین بازیکنی است که به این تعداد گل در یک فصل رسیده است. 

در انتخاب برترین بازیکنان سال، بازیکنان نمی‌توانند به خودشان یا بازیکنی از تیم‌شان رای بدهند. دی بروین عنوان کرد اگر این قانون وجود نداشت او به داوید سیلوا رای می‌داد ولی با توجه به این قانون، او به محمد صلاح رای داده است. 

منچسترسیتی با برد ۳ بر یک در بازی برابر تاتنهام یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر نزدیک تر شد و شاگردان گواردیولا در صورتی که یونایتد بازی امروز خود را برنده شوند، به یک برد از ۵ دیدار نیاز دارند تا قهرمانی خودشان را قطعی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار