کد خبر: 901335
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
ویرجیل فان دایک

مدافع هلندی لیورپول عنوان کرد بعد از بازی رفت با منچسترسیتی از خوشحالی نتوانست بخوابد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، لیورپول باید امشب (سه‌شنبه) دیدار برگشت خود به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم با برتری ۳ بر صفر لیورپول به پایان رسید.

فیرجیل فاندایک، مدافع لیورپول پیش از این دیدار گفت‌: خیلی برایم سخت بود که بعد از بازی رفت بخوابم. از خوشحالی خوابم نمی‌برد. من قبل از این که به لیورپول بیایم می‌دانستم این تیم چه کیفیت بالایی دارد و مطمئن هستم اگر بتوانیم در بازی برگشت هم همان کیفیت بازی رفت را داشته باشیم موفق خواهیم بود. در بازی رفت هواداران حمایت پرشوری از ما کردند و در نیمه دوم ما توانستیم به خوبی دفاع کنیم.

بازیکن لیورپول که به احتمال زیاد در بازی برگشت از ابتدا در زمین حاضر خواهد شد در ادامه صحبت‌های خود گفت: به خوبی می‌دانم که بازی سختی برابر منچسترسیتی خواهیم داشت. ما در بازی رفت پنج گل از سیتی در لیگ برتر دریافت کردیم به همین خاطر برتری ۳ بر صفر خیلی هم نمی‌تواند تضمینی برای موفقیت ما باشد. باید با این ذهنیت به بازی برویم که مسابقه همچنان بدون گل است و ما باید بازی را ببریم یا این که شکست نخوریم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

لیورپول امیدوار است بتواند برای اولین بار بعد از دوران رافائل بنیتس به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابد و به تنها تیم انگلیسی این مرحله تبدیل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار