کد خبر: 900978
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
محمود افشار دوست

دبیر فدراسیون والیبال گفت: امروز نامه‌ای به مدیرعامل بانک سرمایه ارسال کردم تا سریع‌تر وضعیت تیم‌داری‌شان در فصل بعد را اعلام کنند.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نامشخص بودن نماینده والیبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا در حالی که تنها تا پایان فروردین ماه فرصت باقی‌ مانده است، اظهار کرد: به لحاظ قانونی وقتی تیم قهرمان لیگ برتر منحل شود باید تیم دوم در جام باشگاه‌های آسیا جایگزین شود. علی‌رغم این که باشگاه بانک سرمایه به صورت شفاهی اعلام انحلال کرده است اما هنوز نامه کتبی انحلال از سوی مدیران این باشگاه فدراسیون والیبال ارسال نشده است.

او در ادامه‌ صحبت‌هایش افزود: من امروز دوباره نامه‌ای را به مدیرعامل بانک سرمایه ارسال کردم تا وضعیت شان را برای تیم داری در فصل بعد لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا اعلام کنند. ما هم منتظر جواب نامه هستیم تا پس از آن تصمیم گیری نهایی را انجام دهیم.

دبیر فدراسیون والیبال در پایان درباره دور جدید اردوهای تیم‌ ‌ملی والیبال، اظهار کرد: در حال‌ حاضر که بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها مشغول تمرین هستند و همه چیز بسیار منظم پیگیری می‌شود و ان‌شاء‌الله پس از ‌اضافه شدن نفرات اصلی و لژیونرها تمرینات بسیار جدی‌تر و رسمی‌تر برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار